Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مسئول دولت مستعفی یمن خروج نیروهای اماراتی مستقر در تأسیسات گازی بلحاف در استان شبوه واقع در جنوب شرقی یمن را تکذیب کرد.

«محسن الحاج القمیشی» مشاور استاندار شبوه گفت که نیروهای اماراتی تأسیسات گازی بلحاف را ترک نکرده‌ و همچنان در آنجا مستقر هستند.

وی افزود که یک گروه از نیروهای اماراتی مستقر در تأسیسات بلحاف روز سه‌شنبه (دیروز) به فرودگاه الریان در شهر المکلا مرکز استان حضرموت منتقل شده و گروه دیگری جایگزین این نیروها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت، آنچه رخ داد صرفاً جابه‌جایی نیروهای اماراتی بود که تقریبا هر دو هفته یک بار یا هر ماه انجام می‌شود.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج الجدید»، مشاور استاندار شبوه گفت، چنانچه نیروهای اماراتی تأسیسات بلحاف را ترک کنند در آن صورت اداره محلی این استان و ارتش و نیروهای امنیتی بخش امنیتی و حراست از تأسیسات بلحاف را به دست می‌گیرند.

با وجود آنکه نیروهای دولت مستعفی یمن به ریاست جمهوری «عبدربه منصور هادی» پس از خروج جدایی‌طلبان از استان شبوه در آگوست ۲۰۱۹، کنترل این استان را به دست گرفته‌اند اما نیروهای اماراتی همچنان در اردوگاه العلم و بندر بلحاف ویژه صادرات گاز مایع سیطره دارند. شرکت توتال فرانسه از سال ۲۰۱۵ مدیریت این تأسیسات گازی را بر عهده دارد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: بندر بلحاف شبوه نیروهای اماراتی نیروهای اماراتی تأسیسات بلحاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم) چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • ببینید چگونه اماراتی‌ها از پرورش و فرآوری شتر میلیون‌ها دلار کسب می‌کنند (فیلم)
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • نظامیان آمریکا و روسیه در نیجر در پایگاهی واحد مستقر هستند