Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳ بازیکن ملی پوش کشورمان برای کسب جایزه بهترین لژیونر هفته قاره کهن باهم رقابت می کنند.

به گزارش ایلنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا طبق روال گذشته به معرفی نامزدهای بهترین لژیونر هفته آسیا پرداخت.

سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان با درخشش به همراه زنیت، مهدی طارمی دیگر مهاجم تیم ملی کشورش با عملکرد خوب با پورتو و اللهیار صیادمنش سومین مهاجم ملی پوش ایرانی با زوریا اوکراین جزو نامزدهای کسب عنوان بهترین لژیونر هفته آسیا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی طارمی سردار آزمون کنفدراسیون فوتبال آسیا مهدی طارمی بهترین لژیونر هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران فردا و در دیدار فینال رقابت های جام ملت های آسیا، به مصاف تایلند می رود. درخشانی بازیکن تیم ملی می گوید که عملکرد تیم ها نشان داد فاصله کشورها کم شده است.

محمدحسین درخشانی در نشست خبری پیش از بازی فینال جام ملت های آسیا با تایلند، گفت: صعود به فینال را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. این مسئولیت و وظیفه ما بود. خوشحالیم که در فینال هستیم و برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم.

وی افزود: از اینکه تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند استقبال می‌کنیم. بازیکنان ایرانی عاشق رقابت پرفشار و پرهیجان در حضور تماشاگران هستند و این موضوع آمادگی ما را دو چندان می‌کند.

بازیکن تیم ملی ایران گفت: فینال همیشه رقابتی نزدیک و حساس است. امیدوارم هر دو تیم نمایش خوبی ارائه کنند و تیمی که شایسته‌تر است پیروز میدان و در نهایت قهرمان این تورنمنت حساس شود.

درخشانی در پایان گفت: عملکرد تیم‌ها و مسابقاتی که برگزار شد نشان داد که فاصله‌ها کم شده است اما ما ایران هستیم و اینجا در فینال بهترین نمایش را ارائه خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس ایران در غرب آسیا
  • قهرمانی دختران تنیس در رقابت‌های کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال