Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@09:48:50 GMT

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات ملی مناظرات دانشجویی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۸۲۵۵

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات ملی مناظرات دانشجویی

ایسنا/خراسان رضوی دور مقدماتی مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی ایران با حضور ۱۶ تیم برگزار شد.

شب گذشته، دور مقدماتی مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی ایران که در تالار فردوسی مجتمع شریعتی جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار شد، با حضور ۱۶ تیم به پایان رسید.

در این مرحله مجموعا هشت مناظره، بین ۱۶ تیم حاضر در مسابقات برگزار شد که تیم‌های برنده به مرحله بعد راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات مناظرات تیم‌ها به شرح ذیل است؛ گروه دال و گروه به وقت مردم با موضوع مناظره «برای حفظ سلامت مردم، دولت حق دارد برخی آزادی‌های فردی را محدود کند.(مانند اجباری شدن استفاده از ماسک و محدودیت تردد)»، گروه صنعت ششم و گروه تعلیق با موضوع «کمک ایران به جبهه مقاومت در جهت منافع ملی ایران است»، گروه چمروش و گروه تفاهم با موضوع «برای حمایت از کسب‌وکارهای خرد دولت باید مانع گسترش فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای شود»، گروه امید و گروه شوکران با موضوع «علت برخورد نکردن با قاچاق کالا، قدرت و نفوذ قاچاقچیان است»، گروه قاموس و گروه اندیشمندان با موضوع «اقتصاد دولتی منشاء اصلی فساد اداری و مالی است»، گروه ریشه‌ها و گروه بهار اندیشه با موضوع «سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین سیاست درستی برای کاهش مصرف بنزین است»، گروه فرهنگ و گروه ندای جمهور با موضوع کودکان افغان باید از حق تحصیل رایگان در ایران برخوردار باشند»، گروه عمار و گروه شاهد با موضوع شرایط بد اقتصادی موجب افزایش جرم و جنایت می‌شود»، به رقابت پرداختند.

در این دیدارها تیم‌های قاموس، عمار، دال، صنعت ششم، تفاهم، شوکران، بهار اندیشه و فرهنگ موفق شدند با عبور از سد حریفان به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کنند. دور بعد این مسابقات، امروز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه با انجام چهار دیدار از ساعت  ۱۵ ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، این مسابقات طی روزهای ۱۱ تا ۱۴ آبان ماه در تالار فردوسی فرهنگسرای جهاد دانشگاهی مشهد در حال برگزاری خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی سازمان دانشجويان مناظره مسابقات مناظره دانشجویی مسابقات ملي مناظره دانشجويي جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه

تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در آخرین دیدارش در رقابت‌های آسیا-اقیانوسیه مقابل تیم هند پیروز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در آخرین بازی خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم ملی هند به میدان رفت و با نتیجه 14 بر 2 برنده شد و به سومین پیروزی خود دست یافت.

هاکی‌بازان جوان ایران که در گروه A با تیم های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند، بعد از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم های کویت و مالزی را مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B برود.

تیم کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت ها دست یافت و نسبت به سال گذشته یک پله صعود کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • برگزاری نشست مقدماتی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد