Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:49:04 GMT

وضعیت واکسیناسیون در بوشهر مطلوب است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۸۳۰۹

وضعیت واکسیناسیون در بوشهر مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس جمشیدی صبح چهارشنبه در بازدید از مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس و شهدای هسته‌ای بوشهر اظهار داشت: آرامش امروز نشأت گرفته از جان‌فشانی‌های مدافعان و شهدای سلامت است که در شرایط سخت کرونایی جان خود را در دست گرفته و برای سلامتی مردم از هیچ‌گونه خدمتی دریغ نکردند

وی در نشست با مدافعان سلامت به مناسبت هفته پدافند غیرعامل بیان کرد: برای پیشگیری و کنترل کرونا در استان بوشهر مدافعان سلامت و مردم همچون ۸ سال دفاع مقدس پای‌کار آمدند و جان‌فشانی کردند و مدافعان سلامت از جان خود نیز گذشتند

فرماندار بوشهر بابیان اینکه ما نگران موج ششم کرونا در استان بوشهر هستیم اضافه کرد: می‌طلبد همگان برای قطع زنجیره ویروس کرونا و جلوگیری از موج ششم کرونا در استان بوشهر دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و مردم نیز از عادی انگاری بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی بابیان اینکه در شرایط حاد شیوع بیماری منحوس کرونا، زحمات کادر درمان بسیار بزرگ و مثال‌زدنی و شایسته تقدیر و تحسین است گفت: تلاش و کوشش مدافعان سلامت در راه تأمین سلامت فردی و اجتماعی مردم پدافند غیرعامل در نظام سلامت است.

وی تصریح کرد: مدافعان سلامت در دو سال گذشته با این ویروس منحوس در حال مبارزه هستند و همه مردم قدردان خدمات و فعالیت شبانه‌روزی پزشکان، پرستاران و سایر مدافعان سلامت هستند.

جمشیدی بابیان اینکه تکریم خانواده‌های شهدا یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: امروز مدافعان سلامت زمینه‌های امید و سلامت ملت بزرگ ایران را فراهم می‌سازند و با ایثار و فداکاری‌هایشان در دفاع از سلامت هم‌وطنان صحنه‌های زیبایی را رقم زده‌اند.

وی با اشاره به واکسیناسیون در استان و شهرستان بوشهر گفت: وضعیت واکسیناسیون در استان بوشهر مطلوب است و همان‌گونه که شاهد هستیم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون موجب کاهش بیماری کرونا شده است.

فرماندار بوشهر بابیان اینکه شهروندان فرصت را غنیمت شمرده و برای تزریق واکسن کرونا تعجیل کنند و ثانیه‌ای این کار را به تأخیر نیندازند، خاطرنشان کرد: برای قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا، نیاز مبرم به واکسیناسیون است تا درصد بالایی از مردم ایمن شوند و در این میان همراهی همه‌جانبه مردم و مسئولان امری ضروری است.

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل حمزه اعتماد مدیرکل پدافند غیرعامل استان بوشهر، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر، سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با حضور در مرکز آموزش درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر ضمن بازدید از بیمارستان در نشستی با مدافعان سلامت از آنان با اهدای لوحی تقدیر کردند.

در این نشست از خانواده شهیده زهرا رگبار نیز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5342824

منبع: مهر

کلیدواژه: خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عباس جمشیدی هفته پدافند غیرعامل فرماندار بوشهر استانداری بوشهر ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران شهرداری قم ایلام پدافند غیرعامل عکس استانها شیوع کرونا پدافند غیرعامل استان بوشهر مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح سه‌شنبه در شورای اقامه نماز ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به تاکید ائمه بر اقامه نماز اول وقت اشاره و اظهار کرد: اقامه نماز، موجبات افزایش وجدان‌کاری و تعهد سازمانی را فراهم آورده و در نهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی بر تقویت امکانات و تسهیلات لازم برای اقامه نماز در گمرکات استان تاکید کرد و گفت: گمرک همواره توجه ویژه ای به اقامه نماز داشته و خوشبختانه گمرک بوشهر و گمرکات استان از امکانات مناسبی در این بخش برخوردار هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز بر لزوم تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز در سطح ادارات و در سطح جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام عباس خشنود به وضعیت اقامه نماز در ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته وضعیت اقامه نماز در دستگاههای اقتصادی استان از وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سایر دستگاه ها در بخش های مختلف برخوردار است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های ادارات در خصوص برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر ضرورت اجرایی شدن مواد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 6093039

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • وضعیت عمومی حجاب در شهر کرمان نسبتاً مطلوب است
  • آئین بزرگداشت روز روانشناسی در بوشهر برگزار شد
  • آخرین وضعیت خدمه کشتی توقیف‌شده MCS Aries اعلام شد
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند