Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملی ایران در راستای تحقق یکی از اهداف مهم دولت مبنی بر حمایت از تولید و راه اندازی بنگاه های اقتصادی راکد و شرکت های تولیدی غیرفعال، این بار با تامین مالی و تخصیص اعتبارات ویژه از صنعت غذایی کشور حمایت و پشتیبانی کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، افزایش ظرفیت های تولید و تقویت توان بنگاه های اقتصادی و واحد های تولیدی واقعی همواره مورد حمایت بانک ملی ایران بوده است تا زمینه خودکفایی، اشتغالزایی، افزایش تولید ناخالص ملی و جهش و شکوفایی اقتصاد کشورمان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارخانه فرآورده های لبنی رامک در استان فارس یک از این واحد های تولیدی است که با دریافت تسهیلات از بانک ملی ایران در قالب سرمایه در گردش به مبلغ 500 میلیارد ریال و با تکیه بر متخصصان داخلی توانسته با توسعه ظرفیت های موجود اکنون از تولید، بسته بندی تا فروش و توزیع خودکفا شود.
معاون اجرایی کارخانه فرآورده های لبنی رامک با بیان این که توانسته ایم با پشتیبانی های همه جانبه بانک ملی ایران سهم بسیار مهمی در تولید ناخالص استان داشته باشیم، گفت: تامین مالی و تخصیص اعتبار توسط بانک ملی ایران به این مجموعه از یکسو موجب رونق تولید و از سویی دیگر امکان افزایش سطح سرانه مصرف محصولات لبنی و ارتقای سبد غذایی هموطنان را میسر ساخته است.
بابک مازندرانی با بیان این مطلب افزود: طی سال های اخیر با دریافت تسهیلات از بانک ملی ایران و افزودن خطوط تولید برای بیش از 2500 نیروی کارآمد فرصت اشتغالزایی فراهم شد و با تلاش و پشتکار همین نیروهای متخصص و کارآمد در هشت نوع گروه با 20 خط تولید حدود 100 نوع محصول متنوع را تولید و روانه بازار داخلی و همچنین به کشورهای همسایه، حوزه خلیج فارس، خاورمیانه و غرب آسیا صادر کردیم.
در ادامه رنجبر، مدیرتولید و معاون کارخانه فرآورده های لبنی رامک گفت: با حمایت های به عمل آمده، کارخانه هم اکنون ظرفیت جذب روزانه 500 تن شیر را دارد و با راه اندازی تولیدات جدید در این کارخانه ضمن تکمیل زنجیره تولید، رفع کامل نیاز داخل نیز میسر شده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان

سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌کوتاه در سال ۱۴۰۳ تا ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافت. - اخبار فرهنگی -

به‌گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، این نهاد سقف حمایت‌های خود از تولید فیلم کوتاه را در همه سطوح تولیدی افزایش داد.

انجمن سینمای جوانان ایران به‌عنوان فراگیرترین مدرسه سینمایی کشور که رسالت خود را آموزش حرفه‌ای سینما و کشف و حمایت از استعدادهای سینمایی ایران می‌داند، از طریق پیچینگ به بررسی طرح‌ها و فیلم‌نامه‌های کوتاه سینمایی می‌پردازد و بنابر سطح فیلم‌ساز و فیلم‌نامه، در سه قالب «فیلم اولی»، «نیمه حرفه‌ای» و «حرفه‌ای» از ساخت فیلم کوتاه جوانان ایران حمایت می‌کند.

طبق مصوبه هیات مدیره انجمن سینمای جوانان ایران منوط به تایید فیلمنامه‌ها در فرآیند پیچینگ در سال 1403، فیلم‌اولی‌ها تا سقف اعتبار 25 میلیون تومان، فیلم‌های نیمه‌حرفه‌ای تا سقف 125 میلیون و فیلم‌های حرفه‌ای می‌توانند تا سقف 250 میلیون تومان، بودجه تولید دریافت کنند.

پیش از این انجمن سینمای جوانان ایران از فیلم اولی‌ها تا سقف 15 میلیون تومان، فیلم‌های نیمه حرفه‌ای تا سقف 75 میلیون تومان و فیلم‌های حرفه‌ای تا سقف 150 میلیون تومان حمایت می‌کرد.

همچنین، هنرمندان پس از ساخت اثر خود، در صورت بالا بودن سطح کیفی اثر و منوط به تایید شورای عالی تولید انجمن سینمای جوانان ایران، امکان درخواست متمم قرارداد را نیز دارند که در مجموع (مبلغ قرارداد بعلاوه متمم) برای فیلم‌اولی‌ها تا سقف 50 میلیون تومان، برای نیمه‌حرفه‌ای‌ها تا سقف 250 میلیون تومان و برای حرفه‌ای‌ها تا سقف 300 میلیون تومان خواهد بود.

فیلم‌سازان جوان ایران از سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه «پرتال تولید انجمن سینمای جوانان ایران» به نشانی http://production.iycs.ir/ اقدام به ثبت طرح‌ها و فیلمنامه‌های خود کنند.

در آئین نامه جدید تولید، اولویت‌های مضمونی انجمن طبق سنوات گذشته اعلام شده است که مهم‌ترین آن در سال جدید توجه ویژه به موضوع فلسطین و کودکان مظلوم غزه است.

از عموم هنرمندان و متقاضیان جلب حمایت تولید فیلم کوتاه تقاضامند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت دقیق درخواست خود، حتما پیش از اقدام به ارائه درخواست، آیین نامه تولید 1403 انجمن سینمای جوانان ایران را مطالعه فرمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • قند پنهان در کدام یک از مواد غذایی وجود دارد؟
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • منیزیم را چه زمانی از روز مصرف کنیم؟
  • راه‌حل نظریه‌پرداز توسعه دانشگاه جان هاپکینز برای تورم ایران
  • قند‌های پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آن‌ها را حذف کنید
  • قندهای پنهان در رژیم غذایی خود را بیابید و آنها را حذف کنید