Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حامد امیری موفق شد در رشته پرتاب نیزه قهرمان رقابت های پارالمپیک شود. او اما این روزها خانه نشین است و نمی تواند تمرین کند. امیری در این باره به خبرآنلاین می گوید: «متاسفانه خیابان محل ما را در خرم آباد خراب شده و در خانه مانده ام. ۵ روز است نمی توانم تمرین کنم. شاید امروز به تمرین بروم ولی مجبورم برای رسیدن به خیابان اصلی مسافت طولانی سه کیلومتری را طی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در این باره توضیح می دهد: «متاسفانه معاونت شهرسازی و معماری شهر خرم آباد، خیابان محل ما را خراب کرده است. من هم با ویلچر هستم و نمی توانم رفت و آمد کند. از جلوی خانه ما تا خیابان اصلی ۱۰۰ متر راه بود ولی حالا مجبورم یک مسافت طولانی را دور بزنم و به خیابان اصلی بروم. این شرایط برای من سخت است. حتی دیروز با استانداری استان کرمانشاه صحبت کردم و از آنها که در استان دیگری هستند خواهش کردم خیابان ما را آسفالت کنند چون در شهر خودمان که کاری نکردند.»

امیری اضافه می کند: «من اگر هر استان دیگری بودم مجسمه ام را می ساختند ولی در شهر خودم به من توجه نمی شود. موضوع خراب شدن خیابان محله مان هم پیچیده است. می گویند میراث فرهنگی دستور داده ولی من از مسئولان این سازمان پرسیدم گفتند در جریان نیستند. متاسفانه با این مشکل دست و پنجه نرم می کنم و از تمرینات مانده ام.»

۲۵۱ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارالمپیک پارالمپیک دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است

امیر سرتیپ «مهدی خواجه‌امیری» معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس که در فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار شد، با اشاره به اهمیت راهبردی دریا اظهار کرد: در قرآن کریم بار‌ها بار‌ها نام «بحر» آمده است و همین موضوع، گویای اهمیت دریا است.

وی با اشاره به اهمیت خلیج فارس افزود: خلیج فارس بزرگ‌ترین گذرگاه انتقال انرژی جهان است و بیش از ۳۰ درصد انرژی جهان از تنگه هرمز عبور می‌کند؛ بنابراین توجه به دریا و بهره‌برداری از ظرفیت‌های غنی آن می‌تواند موجب پیشرفت‌های بسیار قابل توجه برای کشورمان شود.

امیر خواجه‌امیری گفت: دریا، منبع قدرت و ثروت است و کشور‌هایی که به دریا راه دارند، منابع غنی قدرت و ثروت را دارند.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع تاکید کرد: امنیت خلیج فارس به دلایل گوناگون از جمله دربرگیری بیش از ۸۰ درصد تجارت کشورمان، صادرات نفت و… از اهمیت خاصی برای ما برخوردار است؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بار‌ها بر اهمیت خلیج فارس برای ملت ایران و ملت‌های منطقه، تاکید داشته و دارند.

امیر خواجه‌امیری گفت: ویژگی دیگر خلیج فارس که به این منطقه اهمیت می‌بخشد، سهولت حمل و نقل در آن است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • گفتم یا قهرمان می‌شوم یا به خانه می‌روم!
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان