Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عیسی‌زاده در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی،گفت: در فضای مجازی لیستی منتشر شده و نام ۱۱۷ نفر از نمایندگان در مخالفت با لایحه رتبه بندی معلمان آمده است که این لیست کاملاً دروغین و جعلی است.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی با مسئولان مختلف به ویژه رئیس سازمان برنامه و بودجه چندین جلسه در جهت تصویب لایحه رتبه بندی معلمان برگزار کرده است و تهیه چنین لیستی هیچ پایه و اساسی ندارد چرا که لایحه رتبه بندی معلمان در صحن مجلس ۲۰۰ رأی موافق داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این لیست جعلی نام برخی از نمایندگان آمده که آنان مدافع رتبه بندی معلمان هستند و انتشار این لیست، اقدامی ناصواب است.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر شفاهی، گفت: انتشار لیست دروغین در فضای مجازی بی اخلاقی است چرا که مجلس و دولت در تلاش هستند که براساس اعتبارات موجود لایحه رتبه بندی معلمان را اجرایی کنند و کمیسیون های تخصصی مجلس هم در حال پیگیری این مسئله هستند.

کد خبر 5342919 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی عیسی زاده علی نیکزاد مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف محمد مخبر وزارت امور خارجه برجام سعید خطیب زاده شورای نگهبان هیئت دولت دولت سیزدهم حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران لایحه رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز

جلسه‌ صحن مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر ۲۰ دقیقه متوقف شد.

به گزارش ایسنا، جلسه نوبت صبح روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس شورای اسلامی با تصمیم محمدباقر قالیباف رئیس مجلس جهت اقامه نماز ظهر و عصر متوقف شد.

نمایندگان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان) را در دستور کار داشتند و تنها ۸ مورد از اصلاحات مربوط به این لایحه باقی مانده بود که با تصمیم رئیس مجلس، ادامه رسیدگی به این لایحه به بعد از اقامه نماز موکول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • اولویت مجلس آتی تعیین تکلیف لایحه عفاف و حجاب باشد
  • باید بعد از انتخابات «لیست‌بندی‌ها» را کنار گذاشت
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • موافقت با افزایش حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان
  • تنفس ۲۰ دقیقه‌ای جلسه صحن مجلس برای اقامه نماز
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد