Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «طالب الموسوی» فرمانده عملیات الحشد الشعبی امروز چهارشنبه در بیانیه ای از عملیات بازرسی و پاکسازی سلسله جبال «حمرین» دیالی در ۵ محور عملیاتی از وجود عناصر تروریستی داعش خبر داد.  

کوه های حمرین در شمال شرق ناحیه «العظیم»، بخش «الخالص» استان دیالی عراق قرار دارد.

در این بیانیه آمده است که عملیات مذکور با مشارکت بخش های فنی-مهندسی نظامی، گردان های موشکی و تخریب الحشد الشعبی بر اساس اطلاعات دقیق میدانی از تحرکات تروریست ها بعد از کشتار الرشاد (خونریزی داعش در روستای الهواشه در بخش المقدادیه) آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الموسوی تصریح کرده است: نیروهای الحشد الشعبی با توجه به ناهمواری ها و موانع طبیعی منطقه مانند دره ها و کوه ها، این عملیات را هم به صورت زمینی و هم با پشتیبانی هوایی پهپادهای الحشد الشعبی و پرنده های ارتش عراق دنبال می کنند.

گزارش های رسیده حاکی است که در اثر حملات اخیر داعش به المقدادیه دیالی ۱۷۰ خانواده از شمال شرق این استان کوچ کرده و تعدادی از آنان به مسجد «الاقصی» در محله «کاطون الرحمه» شهر «بعقوبه» مرکز استان دیالی پناه برده اند.

در کمین سه شنبه شب تروریست‌های داعشی برای مردم روستای الهواشه بخش الرشاد مقدادیه عراق، ۱۳ شهروند کشته و چند تن دیگر مجروح شدند.

قربانیان حمله سه شنبه شب از عشایر شیعه «بنی تمیم» هستند و چهار تن از آنان سربریده شدند.

این تنها حمله داعش نبود؛ ساعاتی بعد در حمله به صلاح الدین و کرکوک ۳ سرباز عراقی کشته شدند و دامنه عملیات های این گروه تروریستی به مناطق شمالی بغداد نیز کشیده شد.

این حملات خونبار در حالی انجام می‌شود که منابع آگاه و رسانه‌های مقاومت از ماه‌ها پیش بارها درباره تحرکات داعش در دو استان همجوار دیالی و صلاح الدین و جابجا شدن تروریست‌ها با بالگردهای آمریکایی در این منطقه با هدف تهدیدسازی در مرزهای غربی ایران خبر داده اند.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش دیاله عراق الحشد الشعبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش دیاله عراق گروه تروریستی داعش دیاله عراق الحشد الشعبی الحشد الشعبی تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان و هلاکت دو تروریست

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: غروب امروز طی عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند.

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • هلاکت ۲ تروریست با عملیات پهپادی در اطراف زاهدان
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسید
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • فوری/حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان و هلاکت دو تروریست