Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز چهارشنبه در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی افزود: دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی نیز این امر را باید با حساسیت ویژه ای مورد توجه قرار دهد.

وی اضافه کرد: دستگاه های اجرای هر کدام با سلیقه خود کار می‌کنند و اگر در این زمینه همدل و هدفمند کار نکنیم، با مشکل مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: پیوست فرهنگی در پروژه ها بارها در این جلسات مطرح و بحث شده ولی تاکنون اجرایی نشده و زمین مانده است که حل این مساله باید در دستگاههای اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار داشت: یکی از مسائل مهم و تاثیر گذار در این رابطه رسانه ها هستند که باید در شورای فرهنگ عمومی بحث شود تا رسانه ها بتوانند از تولیدات فرهنگی حمایت و اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجراست و باید دستگاه های اجرایی آنها را به طور کامل اجرا کنند.

وی با اشاره به اینکه بحث بسیار مهم و ارزشمند و موثر امروز، برگزاری نماز جمعه و نمازجماعت در مساجد است، افزود: در خطبه های نماز مسائل دینی، فرهنگی، اخلاقی و سیاسی مطرح می شود که جامعه نیاز به آن دارد.

وی بیان کرد: باید در شورای فرهنگ عمومی تغییراتی داشته باشیم تا بتوانیم همگام با رویکرد دولت سیزدهم فعالیت کنیم.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: باید نتیجه جلسات شورای فرهنگ عمومی در حوزه های مختلف و بطن جامعه دیده شود یا جرائم کاهش یابد  که آن موقع می گوییم که موفق شده ایم.

ناصر عتباتی افزود: در مصوبات شورا همسو با سیاست های دولت سیزدهم در شورای فرهنگ عمومی بازنگری جدی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: پروژه ها و مصوبات باید در این شورا مشخص و به دستگاه‌ها مرتبط اعلام شود که آنها نیز موظف هستند آن را اجرایی و در پایان سال گزارش دهند.

وی تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی باید سیاستگذاری و مطالبه گری کند و دستگاه ها نیز بهانه ای برای مشکل اعتباری نداشته باشند.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی ارومیه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی ارومیه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دیدار معلمان و فرهنگیان نمونه با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی