Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@14:15:53 GMT

۱۷ واحد تولیدی راکد اردبیل راه‌اندازی مجدد شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۸۷۸۵

۱۷ واحد تولیدی راکد اردبیل راه‌اندازی مجدد شد

محمد اهلی روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار کرد:با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای بیش از ۳۶۰ نفر مهیا شده است.

وی اضافه کرد:اغلب مشکلات واحدهای راکد و غیرفعال استان در زمینه‌های تامین سرمایه در گردش، مشکلات بانکی، بیمه‌ای و مالیاتی است که با همراهی دستگاه‌های اجرایی مربوطه در جهت رفع موانع و احیای واحدهای مذکور تلاش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تلاش برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران از مهمترین اهداف این شرکت برای حمایت از واحدهای تولیدی است که با اقدامات صورت گرفته تلاش شده تا با احیای واحدهای راکد شاهد رونق تولید و اشتغال در مناطق مختلف استان باشیم.

وی افزود: برنامه‌های حمایتی مختلفی از سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی به عمل می‌آید که استفاده از ظرفیت کلینیک کسب و کار استان برای بازفعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال از جمله این نوع حمایت‌هاست.

اهلی ادامه داد: این کلینیک از چندین مشاور و کارشناس ذی‌صلاح در امر تولید در سال ۹۸ توسط شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل شد که نقش این مشاوران در کمک به واحدهای تولیدی بسیار کارگشا و موثر بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل کاهش بروکراسی‌های اداری را یکی از لازمه های لازم برای جذب سرمایه گذاران در استان برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با کاهش موانع موجود روند سرمایه‌گذاری‌ها در استان تسهیل و افزایش یابد.

اهلی احداث ناحیه صنعتی انگوت در این شهرستان تازه تاسیس را بسیار حائز اهمیت خواند و گفت: شهرستان انگوت در یک منطقه محروم قرار گرفته و این شهرستان تنها دارای همین ناحیه صنعتی است که در صورت تکمیل امکانات و آغاز روند واگذاری زمین، شاهد حضور سرمایه گذاران در این منطقه و در نتیجه شاهد اشتغال جوانان جویای کار در شهرستان انگوت خواهیم بود.

وی ادامه روند مثبت ایجاد و تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان را منوط به تخصیص اعتبارات مناسب دانست و افزود: همان طور که تاکنون شاهد حمایت مسئولان استانی و کشوری از شهرک‌های صنعتی بودیم، امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب آبادانی و تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان شتاب بیشتری گیرد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

برچسب‌ها جهش تولید شهرک صنعتی اشتغال پایدار اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید شهرک صنعتی اشتغال پایدار جهش تولید شهرک صنعتی اشتغال پایدار اردبیل شهرک های صنعتی استان سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

کارگران از ارزشمندترین و سودمندترین اقشار جامعه هستند که نقش به سزایی در پیشبرد اهداف تولیدی و اقتصادی کشور دارند.این قشر از جامعه با حداقل توقعها و سطوح حقوقی همواره برای چرخاندن چرخهای واحدهای تولیدی و صنعتی و کارخانه ها در تلاش و تکاپویی وصف ناپذیر و خستگی ناپذیر هستند.این گزارش تصویری به مناسبت روز جهانی کار و کارگر بخش کوچکی از تلاش این غیور مردان و زنان را در واحدهای تولیدی و صنعتی استان همدان را به تصویر کشیده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077408 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است