Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۰ طی نشستی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس، شهردار و مدیران شهرداری پردیس، توافقات نهایی برای واگذاری فاز‌های این شهر به شهرداری صورت گرفت و مقرر شد تا اوایل آذرماه تحویل و تحول فاز‌های مسکن مهر از شرکت عمران به شهرداری به صورت رسمی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افزایش ۲.۷ درصدی تردد در محورهای برون شهری نسبت به دیروز

با توجه به توافقات صورت گرفته، زمین مورد نیاز احداث آرامستان، ۳۴ قطعه اراضی با کاربری‌های مربوط به شهرداری، ۵ هکتار زمین جهت مدیریت پسماند، ۴ هکتار زمین جهت کشتارگاه، ۵ قطعه زمین با کاربری ورزشی و فرهنگی، اراضی مرتبط با مدیریت بحران، اراضی مختص ذخیره‌سازی نمک در فاز‌های مسکن مهر و ... در روز‌های آینده به شهرداری پردیس ابلاغ خواهد شد.

همچنین برای ارائه خدمات جمع‌آوری زباله و برف‌روبی با همکاری مشترک شرکت عمران و شهرداری، توافقاتی صورت گرفت و مقرر شد با هزینه شرکت عمران برای انتخاب پیمانکار خدمات شهری و مدیریت شهرداری در این خصوص، این خدمات به ساکنان ارائه شود. در زمان برف‌روبی نیز از توان ماشین‌آلات سنگین پیمانکاران پروژه‌های مختلف استفاده خواهد شد.

این در حالی است که روز سوم آبان ماه ۱۴۰۰ فرآیند تحویل ۴۰۳۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس آغاز شد که به اذعان مدیرعامل عمران پردیس ممکن است دارای نواقصی باشد و قرار است در روز‌های آینده مراسم افتتاح این واحد‌ها با حضور وزیر راه شهرسازی انجام شود؛ با افتتاح های اخیر مجموع واحد‌های بهره برداری شده در پردیس از ۷۰ هزار عبور کرد و ۱۴ هزار واحد باقی مانده است.

درخصوص مترو نیز طبق اعلام مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس  تمامی مجوز‌های آغاز عملیات اجرایی مترو تهران ـ پردیس اخذ شده و فقط در مسیر تونل ورودی پردیس بالای جاجرود باید ۵۰۰ اصله درخت جابه‌جا شود که انجام آن منوط به دریافت مجوز از سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران است.

شرکت عمران پردیس و قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در حال حاضر منتظر صدور مجوز جابه‌جایی درختان توسط شهرداری تهران است. در این مسیر باید ۵۰۰ اصله درخت جابه‌جا شود که نماینده پردیس در مجلس شورای اسلامی قول پیگیری این موضوع از شهرداری تهران را داده است. گفته می‌شود نامه‌نگاری‌ها با شهرداری تهران از اوایل خردادماه آغاز شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی خدمات شهری شرکت عمرانی مسکن مهر شهرداری تهران شرکت عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)خبر داد. - اخبار اجتماعی -

جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: در ساعت 19 و 34 دقیقه آتش‌سوزی در یک ساختمان اقامتی به آدرس خیابان ولی‌عصر(عج) به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی گفت: نیروهای آتش‌نشانی در مدت 3 دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 ملکی تصریح کرد: آتش‌سوزی در طبقه منفی (انبار) در یک ساختمان 5 طبقه بود که خوشبختانه نیروهای آتش‌نشانی اقدام به کنترل آتش در محدوده کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: آنچه اعلام شده که این آتش‌سوزی در هتل پارسیان بوده تکذیب می‌شود.

وی افزود: در ادامه محل ایمن‌سازی شد و هیچ اتفاقی برای مسافران در این ساختمان به وجود نیامده و همچنان در این ساختمان اقامتی خدمات در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • تحصیل اجباری ۹ هزار دانش‌آموز‌ شهر صدرا در شیراز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان