Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:19:26 GMT

لیمو شیرین دزفول راهی بازار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۸۹۷۳

لیمو شیرین دزفول راهی بازار می‌شود

علی کرمی معاون فنی اداره کشاورزی دزفول در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  از آغاز برداشت محصول لیمو شیرین از سطح باغ‌های مرکبات این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت لیمو شیرین از مهرماه در دزفول آغاز شده است.

 او سطح باغ‌های مرکبات دزفول۶ هزار و ۵۰۰هکتار عنوان کرد و افزود:از این میزان ۸۰۰ هکتار باغ لیمو شیرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی با بیان اینکه برداشت محصول لیمو شیرین در دزفول تا اواخر آذر ماه ادامه دارد، اظهار داشت: بالغ بر ۲۰ هزار تن محصول لیمو شیرین از باغ‌های دزفول برداشت می‌شود.

معاون فنی جهاد کشاورزی دزفول نیز با اشاره به اینکه میوه لیمو شیرین با نزدیک شدن به آذرماه آبدارتر می‌شود،   تصریح کرد: لیمو شیرین تولید دزفول به دلیل عدم استفاده از سموم شیمیایی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و محصولی سالم است.

پرتقال، نارنگی، نارنج، لیمو شیرین، لمون، گریپ فروت، لیمو شیرین و لیمو ترش از جمله مرکبات دزفول است که در بین آن‌ها پرتقال دزفول به خاطر کیفیت بالا معروف است. بخشی از محصول مرکبات دزفول علاوه بر بازار مصرف داخل به کشور‌های منطقه نیز صادر می‌شود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیمو شیرین برداشت محصول لیمو شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟

 به گزارش تابناک، عصر ایران نوشت: می‌توانید چند تغییر در سبک زندگی خود ایجاد کنید تا در نهایت شکم‌ صاف داشته باشید. کنترل وعده غذایی سالم و ورزش منظم همگی بنای کار برای داشتن اندامی متناسب و خوش فرم هستند.

لیمو و زنجبیل

شگفت انگیز است که چگونه چند ماده ساده می تواند شما را خوش هیکل و سالم نگه دارد. چرا آب گرم؟ زیرا آب گرم به هضم غذا کمک می کند. اول صبح آن را بنوشید و سیستم گوارش خود را به خوبی شروع کنید. لیمو نه تنها سرشار از ویتامین است، بلکه در پاکسازی دستگاه گوارش و کبد نیز نقش دارد که به کاهش وزن کمک می کند. زنجبیل یک سم زدایی طبیعی است و به شروع متابولیسم کمک می کند.

 
 
گریپ فروت و رزماری

این نوشیدنی گریپ فروت و رزماری ترکیبی از مواد مغذی است که برای سلامتی شما مفید است. آب گریپ فروت تازه یک نیروگاه حاوی ویتامین C است که به سم زدایی بدن و کاهش کلسترول کمک می کند. رزماری به سم زدایی کبد کمک می کند که باعث بهبود هضم و افزایش جریان خون می شود.

دیگر خبرها

  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • چربی شکم با چه نوشیدنی آب می‌شود؟
  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • پیش بینی برداشت ۲۰۰۰ تن سیب زمینی در ایرانشهر
  • کشت نیشکر در ۲۹ هکتار از زمین‌های کشاورزی گیلان
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد