Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهرام حسین آبادی» روز چهارشنبه در آئین تکریم و تجلیل دانشجو معلمان تدریس جهادی طرح ناصح در اراک، افزود: شهدای دانش‌آموز با تاسی به فرهنگ ایثار و شهادت در مسیر ارمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کردند و امروز نیز باید با افزایش بصیرت دینی و دشمن‌شناسی توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و نسلی آگاه را برای پیشبرد امور توسعه کشور تربیت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: انقلاب‌های جهان بیشتر به ابعاد اقتصادی مطرح شده‌اند اما ویژگی بارز انقلاب اسلامی روحیه و ابعاد الهی و اسلامی است که موجب شد پیر و جوان و از جمله یک نوجوان ۱۳ ساله جان خود را برای آرمان‌های انقلابی در راه اسلام و قرآن اهدا کند و این سرمایه‌ای ارزشمند معنوی برای کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: دشمنان قسم‌خورده اسلام و قرآن با جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و تکیه بر برجسته‌سازی معضلات اقتصادی از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران فروگذار نکرده‌اند اما، به برکت ولی فقیه و پشتیبانی مردم از رهبر معظم انقلاب تمامی این توطئه‌ها تاکنون بی‌اثر بوده است.

حسین آبادی گفت: دشمنان پس از ناکامی در تمامی توطئه‌ها اکنون با تغییر شیوه و جنگ نرم ایجاد سد و مانع بر سر راه انقلاب اسلامی و ملت ایران را در دستور کار خود قرار داده و با شیوه‌های دیگر و  ملت ایران اسلامی باید پیروی از رهبر معظم انقلاب و شیوه‌های جهادی همانند گذشته این توطئه را نیز نقش برآب کنند.

وی افزود: شهید «علی لندی» و هم قطارانش پس از گذشت ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی  همچنان پیام روحیه جهادی و گذشتن از جان برای کشور و دین را زنده نگه‌داشته‌اند.

اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب راه رسیدن به آرمان‌های انقلاب و تمدن اسلامی را به عموم مردم نشان داده‌است.

«مجتبی حیدری» رئیس دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی نیز در این نشست گفت: حضور ۲۵۰ دانشجومعلم در تدریس جهادی طرح ناصح این استان نشان دادند که روحیه مسئولیت‌پذیری ، فداکاری و ایثارگری در زمره آموزه‌های اصلی نسل جوان است.

 ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در فضاهای آموزشی استان مرکزی به تحصیل اشتغال دادند.

برچسب‌ها مدارس استان مرکزی دانشگاه فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس استان مرکزی دانشگاه فرهنگیان مدارس استان مرکزی دانشگاه فرهنگیان انقلاب اسلامی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در گردهمایی اساتید، کارکنان و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه فرهنگیان استان، ضمن گرامیداشت هفته و روز معلم، اظهار داشت: همانطوری که نمی‌توان حق پدر و مادر را ادا و با آنان تسویه حساب کرد، حق معلم هم همینطور است، حق شهدا هم همین است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: نظرم این است که در دانشگاه‌ها همچون آموزش و پرورش انجمن اولیا مربیان باید باشد، نورچشمی‌های آینده ایران فرزندان خانواد‌ه‌های ایثارگر هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، اعلام کرد: یادگاران شهدا همچون شهیدان باید مملکت را روشن کنند، شهدا باید جایگزین فیزیکی (نیروی انسانی) داشته باشند، باید نسل اضافه کنیم، ما مشکل پیری جمعیت از آسیب‌های مهم آینده ایران است، باید فرهنگ‌سازی شود ازدواج در سن و سال مناسب، فرزندآوری در سن مناسب انجام شود.

عضو خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: دومین جایگزین شهدا جایگزین ارزشی است، آزادی، عزت، شرافت، عشق به خدا، اهل بیت (ع)، ایثار، فداکاری، صداقت، سلامت و ... باید در جامعه موج بزند که اینها از یادگار شهداست.

این مسئول عنوان کرد: امیدواریم جسم و روح خانواده‌های شهدا با عبادت گره بخورد، این سنگرنشینان در سنگر عبادت بودند، نماز شب و نماز اول وقت را فراموش نمی‌کردند، دانشجویان ما هم باید در همین سنگر حضور پیدا کنند.

وی اعلام کرد: مدارس دولتی ضعیف، هزینه‌های تعلیم و تربیت روی دوش خانواده‌ها، آنوقت به بعد تربیتی و ارزشی، نماز، دغدغه‌های شهدا چقدر توجه می‌شود؟ دانشگاه فرهنگیان خودش باید تقویت شود، همان چند سالی که تربیت معلم تعطیل شد در واقع خیانت بود، برون‌سپاری تعلیم و تربیت به مدارس غیرانتفاعی که مثل قارچ بی‌در و دروازه روئیده شده خودش یک خطا و اشتباه بود، 

دیگر خبرها

  • ساخت مدارس شبانه روزی در دستور کار
  • کیفیت بخشی مدارس مهم‌تر از توسعه کمی آن‌ است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب