Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاشانی پور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این روز سه رویداد مهم تبعید حضرت امام (ره) به ترکیه، تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در ایران و به شهادت رسیدن تعدادی از دانش آموزان در دانشگاه تهران در این روز اتفاق افتاد که هریک دارای ویژگی خاص خود است.

وی ادامه داد: بیداری ، تقابل ملت ایران با استکبار، ظلم استکبار به ملت از جمله پیام های این روز تاریخی است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: استمرار چپاول ملت ها توسط استکبار جهانی سبب شد تا ۱۳ آبان به نام روز مبارزه با استکبار در تقویم رسمی کشورمان  به ثبت برسد.

 کاشانی پور افزود: اگر جانفشانی شهدا نبود و لانه جاسوسی امریکا تسخیر نمی شد امروز شاهد سلطه گری بسیاری از سوی استکبار جهانی بودیم.

وی یاد آورشد: هنوز دشمنی های آمریکا در مقابل انقلاب اسلامی ادامه دارد بنابر این باید با یادآوری و بصیرت افزایی هرچه بیشتر جنایات و ظلم استکبار جهانی را اطلاع رسانی کرد.

وی تاکید کرد: مراسم یوم الله ۱۳ آبان  باید هرچه بیشتر پرشورتر برگزار شود تا پیام ایستادگی در برابر آمریکا را منتقل سازیم.

کاشانی پور بیان داشت: رشد و پیشرفت های بسیاری که در عرصه علم و صنعت امروز می بینیم در نتیجه قطع دست سلطه گران از کشور است.

امسال برنامه های مختلفی به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان در استان البرز پیش بینی شده است که  برگزاری مسابقه نقاشی افول آمریکا ، مسابقه دو صحرانوردی ، گلباران مزار شهدا ،  بازدید دانش آموزان از لانه جاسوسی آمریکا ، برپایی غرفه با عنوان نجوم و خلاقیت، نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع استکبار ستیزی به صورت میدانی و حضوری در استان البرز برگزار می شود.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز دانش آموز دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز دانش آموز روز مبارزه با استکبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز دانش آموز دانش آموزان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه جلسه همفکری مسوولان فرهنگی و هنری البرز به میزبانی حوزه هنری این استان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج، رئیس حوزه هنری البرز، معاون فرهنگی و هنری سپاه استان و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برگزار شد.

این جلسه با هدف بحث، تبادل نظر و هماهنگی برای انجام اقدامات و برنامه های فرهنگی و هنری در استان البرز برگزار و در خصوص برپایی ششمین کنگره شعر امام حسن مجتبی (ع) تحت عنوان حدیث حسن نیز مباحثی مطرح و مقرر شد این اقدام فرهنگی در قالب یک لایحه به شورای اسلامی شهر کرج ارسال و ردیف بودجه برای آن در نظر گرفته شود.

محمد مهرابی، رییس حوزه هنری استان البرز در این جلسه با تاکید بر ضرورت حمایت از گروه های فرهنگی و هنری استان گفت: باید با حمایت از هنرمندان بستر رشد روزافزون آنها را فراهم کنیم تا انگیزه این قشر برای فعالیت در این استان و کمک به ترویج فرهنگ و هنر انقلابی افزایش یابد زیرا با کمک هنرمندان می توانیم در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه گام برداریم.

حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز هنرمندان را بازوان ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی خواند و بیان کرد: همانگونه که در شهر و استان سایت اداری وجود دارد، لزوم ساخت یک سایت فرهنگی و هنری نیز به منظور ایجاد یک مجموعه منسجم جهت ساماندهی انجمن ها و فعالیت های هنری احساس می شود.

کد خبر 6092522

دیگر خبرها

  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز