Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@08:46:09 GMT

عکس های محرمانه کار دست زن طبسی داد/ آبرویش رفت

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۹۳۰۶

عکس های محرمانه کار دست زن طبسی داد/ آبرویش رفت

رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی از شناسایی عامل انتشار تصاویر خصوصی ، هتک حیثیت و تهدید شاکیه در بستر اینستاگرام خبر داد.

سرهنگ "علی محمدپور" رئیس پلیس فتا استان خراسان جنوبی در تشریح این خبر اظهار داشت: با مراجعه فردی به پلیس فتا شهرستان طبس که عنوان داشت فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی وی در بستر اینستاگرام موجب هتک حرمتش در فضای مجازی شده است، پرونده به صورت ویژه در دستور کار افسران سایبری این پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکی و اقدامات تخصصی و پلیسی صورت گرفته توسط افسران سایبری شهرستان طبس، متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در این پلیس حضور پیدار کرد.

این مقام سایبری گفت: در بازجویی‌های اولیه متهم، منکر هر گونه بزه ارتکابی شد ولی پس از ارائه مدارک و مستندات موجود در پرونده لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که چند مدت پیش بصورت اتفاقی از طریق اینستاگرام با شاکیه آشنا شده و با جلب اعتماد وی و پس از دریافت تصاویر شخصی‌اش، به دلایلی اختلاف پیدارکردیم، که وی نیز من را در فضای مجازی بلاک نمود و من جهت انتقام گرفتن این کار را انجام دادم.

سرهنگ محمدپور به کاربران فضای مجازی هشدار داد: فضای مجازی محل مناسبی برای انتقام جویی نیست و هرگونه سواستفاده از نام و انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه های اجتماعی از مصادیق جرم‌های رایانه‌ای محسوب شده و متهمین بر اساس قانون به حبس و جزای نقدی محکوم خواهند شد.

سرهنگ محمدپور در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مورد مجرمانه‌ای آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir  بخش فوریت‌های سایبری اطلاع رسانی کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تصاویر خصوصی اینستاگرام طبس اخبار حوادث رئیس پلیس اینستاگرام هتک حیثیت سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد روناک یونسی سحر قریشی سردار آزمون زنیت سردار آزمون فال قیمت دلار سحر قریشی و مهدی طارمی فضای مجازی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی