Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@10:15:03 GMT

گاز هم بی‌‌صدا گران می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۹۳۸۸

گاز هم بی‌‌صدا گران می‌شود؟

 انگار همزمان با سرد شدن تدریجی هوا، زمزمه‌های کمبود گاز هم شروع می‌شود.

طبق آخرین آماری که در سال ۹۹ منتشر شد، ۷۳ درصد کل گاز کشور در بخش خانگی مصرف شده بود. حالا شرکت ملی گاز قصد دارد با افزایش تعرفه گاز مشترکانی که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند، مصرف گاز را کنترل کند.

اوجی، وزیر نفت همین چند وقت پیش اعلام کرد که تعرفه گاز برای مشترکان پرمصرف، افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وزیر نفت اضافه کرده بود تعرفه قبض مشترکانی که مطابق جدول‌های شرکت ملی گاز ایران مصرف کنند، تغییری نمی‌کنند.

گاز هم مانند برق، بی‌‌صدا گران می‌شود؟

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود تابستان امسال، کمبود برق، تعرفه برق را هم گران کرد. سناریوی گرانی بی‌صدای گاز، آن جایی شذت می‌گیرد که بدانیم  وزیر نفت همین چند ماه پیش گفته بود احتمالا در روزانه ۲۰۰ میلیون متر مکعب  کسر گاز در فصل زمستان داشته باشیم.

تابستان همین امسال بود که قبض‌های نجومی داد مردم را در آورد، شرکت برق ماه‌ها ادعای مشترکان را رد می‌کرد و می‌گفت قیمت برق افزایش نداشته اما سرانجام ناچار شد رسما اعتراف کند که قبض برق برخی از مشترکان را با تعرفه انرژی‌ها تجدیدپذیر حساب کرده است.

همین امروز هم مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران در گفتگوی زنده خبری اعلام کرده بود که مصرف انرژی در ایران نسبت به کشورهای اروپایی حدود سه برابر است. حالا باید پرسید این‌ اظهارات هم مقدمه گران کردن گاز است؟/ تجارت نیوز

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر نفت قیمت گاز گرانی گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

دوره توانمندسازی تسهیلگران اقتصاد مقاومتی به‌میزبانی سپاه لرستان با حضور ۱۰ استان برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، اقتصاد مقاومتی با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص‌های مقاومت همواره از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار گرفته‌ است.

مقام معظم رهبری ظرفیت‌هایی همچون سرمایه انسانی، جایگاه مناسب اقتصادی ایران در دنیا، موقعیت جغرافیایی ممتاز ایران، داشتن زیرساخت‌های اساسی و تجربه‌های مدیریتی متراکم را برای اجرای موفق اقتصاد مقاومتی در ایران مناسب می‌دانند.

دوره منطقه‌ای آموزش و توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری به‌همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با حضور تسهیلگران 10 استان به‌مدت دو روز در خرم‌آباد برگزار شد.

.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی ۴ نیروگاه خورشیدی در سال جدید
  • معامله گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • معامله‌گران گاز از حالا نگران زمستان آینده اروپا شدند
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • گران‌ترین پاداش صرفه جویی در مصرف برق مشخص شد | ۴۷ میلیون جایزه برای مشترکان خانگی
  • ابرپروژه‌های صنعت گاز برای سرمایه‌گذاری معرفی شدند
  • امسال قیمت برق افزایش نمی یابد