Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسورای روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی افزود: ائمه جماعات باید رییس این قرارگاه باشند که در این خصوص، هنوز به نقطه واحدی نرسیده ایم.

وی با انتقاد از تبلیغات گسترده دانشگاه های ترکیه اظهار داشت: رییس هر شهر، شهرداری است و باید جلو فضاسازی در این رابطه را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این استان با ۳۷ هزار کیلومتر سرزمین، مشهد ۳۶ هزار شهید والامقام است که با وجود این تعداد شهید، شایسته نیست این نوع فضاسازی ها در آن وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: در همه خیابان های شهر ارومیه، تبلیغ آموزش در کشور ترکیه نصب شده که باید با این امر برخورد شود.

سردار شهسواری افزود: مردم از ما مسوولان در همه حوزه ها انتظار دارند که باید همه دستگاه های مرتبط کمک کنند تا کمی از مشکلات جامعه کاسته شود.

وی ادامه داد: باید پیوست فرهنگی در همه پروژه ها باشد و ما مسوولان نیز باید تلاش کنیم در همه کارهایی اجرایی این پیوست ها را داشته باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه گفت: ۱۳ دستگاه در امر فرهنگ دخیل هستند ولی همه آنها جزیره ای عمل می کنند که این باید در این باره همدلی و وحدت حاکم باشد.

علی مصطفوی اضافه کرد: یکی دیگر از بحث های مهم حال حاضر کشور، کاهش جمعیت و افزایش طلاق است که باید راه‌های آسان برای ازدواج و فرزندآوری پیدا کنیم.

وی با اشار به اینکه حتما باید در این رابطه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری اقدامات اجرایی در دستور کار باشد، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی متولی است و باید در این باره اقدام کند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دغدغه های جامعه حاشیه نشینی است به طوری که ۷۰۰ هزار نفر در استان حاشیه نشین داریم و در شهر ارومیه نیز ۳۰۰ هزار نفر حاشیه نشین وجود دارد که این امر مشکلات زیادی را نیز ایجاد کرده است.

برچسب‌ها شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی ارومیه شورای فرهنگ عمومی آذربایجان غربی ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، فرمانده فراجا در دیدار با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موضوع عفاف و حجاب را یک رویارویی دقیق، مفصل و توام با برنامه از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: در این نبرد فرهنگی و هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ و عفاف جامعه هر طرفی که برنده شود تعیین کننده برای یک مکتب خواهد بود.

سردار رادان با تاکید بر اینکه در سه دهه گذشته رهبر انقلاب تاکید و هشدار مداومی برای مراقبت از عرصه فرهنگی کشور در برابر هجمه‌ها و شبیخون فرهنگی دشمن در کشور داشتند گفت: با وجود تمام هشدار‌ها کسانی در کشور دربرابر این هجمه فرهنگی دشمن تنها در حد یک تابلو و بنر اقدام کردند و تنها در حد همان تابلو و بنر به این هشدار‌ها نگاه کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب در سال ۹۵ بر مقابله با ترویج گناه در جامعه تاکید کردند و مسئله امنیت اخلاقی در جامعه مهم است و باید به مسئله ایجاد امنیت اخلاقی در جامعه توجه کرد.

دیگر خبرها

  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • روایت فرمانده فراجا از اهمیت هجمه سنگین دشمن علیه فرهنگ جامعه
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه