Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:41:25 GMT

پروژه انتقال زندان عادل آباد شیراز تسریع شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۹۷۳۲

پروژه انتقال زندان عادل آباد شیراز تسریع شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر حاج محمدی در دیدار با استاندار فارس با اشاره به لزوم اجرایی شدن پروژه انتقال زندان عادل آباد شیراز گفت: لازم است تا مدیریت ارشد استان فارس در این خصوص با جدیت ورود کند و واگذاری زمین از طریق ساز و کار اجرایی تسریع شود.

وی افزود: لازم است به لحاظ تأمین مالی، پروژه انتقال زندان «عادل آباد شیراز» به خارج از حریم شهر، به استناد قانون انتقال زندان‌ها و آئین نامه اجرایی آن و چگونگی نحوه فروش یا تهاتر زندان فعلی به شهرداری یا سایر اشخاص حقیقی و حقوقی از طریق مفاد آئین نامه اجرایی ماده ۱۱۳ قانون برنامه ششم توسعه اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی اضافه کرد: زندان فعلی با حداکثر بهره وری و ارزش افزوده می‌تواند بخش اعظم منابع مالی پروژه زندان جدید را تأمین کند و از استاندار جدید فارس تقاضا می‌شود اقدام لازم برای تأمین اعتبارات لازم مصوبات سال گذشته سفر رئیس وقت قوه قضائیه به استان فارس و اجرایی کردن مصوبات سفر همکاری لازم را داشته باشد.

مشاور رئیس سازمان و مدیرکل دفتر فنی و عمرانی زندان‌های کشور تاکید کرد: اداره کل زندان‌های فارس با دارا بودن ۱۹ زندان و مرکز اصلاحی و تربیتی، فاقد ساختمان ستادی اداره کل است و برای تمدید قرارداد واگذاری زمین در بلوار دولت و برنامه ریزی برای شروع عملیات اجرایی آن باید با این مجموعه همکاری شود.

او ادامه داد: تأمین برق اضطراری و اعتبار لازم برای خرید دیزل ژنراتور از اولویت‌های اصلی سازمان زندان هاست که همکاری مجموعه مدیریتی استان در این زمینه را می‌طلبد.

محمدهادی، ایمانیه استاندار فارس نیز در این دیدار گفت: ما خواستار تملک نهایی زمین ۲۰۰ هکتاری، تهیه برنامه زمان بندی اجرایی پروژه حداکثر سه ساله و طرح موضوع در کارگروه امور زیربنائی و شورای برنامه ریزی استان هستیم و محدود کردن حریم شهر شیراز از سمت «ظفرآباد» در دستور کار معاون عمرانی استانداری فارس قرار داد.

استاندار فارس دستور تمدید قرارداد زمین بلوار «دولت» و تهیه جدول زمان بندی اجرای پروژه برای احداث ساختمان اداره کل زندان‌ها را صادر کرد و قرار شد با هماهنگی کارشناسان حوزه فنی و عمرانی استانداری و اداره کل زندان‌ها، ظرف حداکثر ۲ هفته مستندات لازم برای طرح در کارگروه امور زیربنائی استان تهیه و به شورای عالی شهرسازی و معماری ارسال شود.

کد خبر 5343042

منبع: مهر

کلیدواژه: زندان استانداری فارس سازمان زندان ها ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان لیگ برتر فوتبال ایران ایلام پدافند غیرعامل شهرداری قم عکس استانها بارش باران انتقال زندان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز - اصفهان
  • تعیین مهلت نصب دوربین ثبت تخلفات در آزادراه شیراز- اصفهان