Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان روز چهارشنبه با بیان اینکه این رویداد در سه بخش بازی‌های موبایلی، نرم‌افزارهای موبایلی و پویانمایی برگزار می‌شود، گفت: از هر بخش یک تیم به رقابت‌های کشوری و رویداد سراسری که در هفته بسیج در تهران برگزار می شود، راه پیدا خواهد کرد.

فریدون رحیم‌پور با بیان اینکه چهار موضوع برای این رویداد مشخص شده که تولید محتوا در حول این موضوعها باشد، افزود: جمعیت و جوانی جمعیت، اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید و حمایت از کالای ایرانی و ایران قوی موضوعات این رویداد است که شرکت‌کنندگان و تیم‌ها بر اساس این موضوعات به تولید محتوا خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، خاطرنشان کرد: کشف و شناسایی استعدادها، سازماندهی و انسجام‌بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها از اهداف برگزاری این رویداد است.
عباس بابایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این برنامه گفت: با گذشت بیش از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و مبارزه بی‌امان و بدون وقفه با نظام سلطه، امروز در شرایط رسیدن به قله‌ای هستیم که در بیانیه گام دوم انقلاب، ترسیم شده است.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، پیشرو در همه عرصه‌ها به سمت فتح تمام قله‌ها حرکت خواهد کرد، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در عرصه علم، فناوری، فرهنگ، سبک زندگی، سیاست خارجی، استقلال و آزادی همه‌جانبه و عزت ملی را ترسیم کرده‌اند.
بابایی ابراز کرد: متاسفانه نظام سلطه این اجازه را برای رسیدن به قله نمی‌دهد و با ما بی‌امان در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی مبارزه می‌کند و این مبارزه را در دفاع مقدس و بعد از آن در ایجاد پایگاه‌های مختلف آمریکا در منطقه مشاهده کردیم.
وی خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصادی نیز تحریم بی‌سابقه‌ای در طول تاریخ علیه ایران صورت گرفت که نمونه‌ای مانند این تحریم‌ها وجود ندارد اما با این حال، یکی از مهمترین عرصه‌های مبارزه، بحث فرهنگی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمن با یک آرایش منظم و سرمایه‌گذاری بزرگ به جنگ علیه آرمان‌ها، اندیشه‌ها، اعتقادات و ارزش‌های ما آمده است، اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با کار متراکمی که در حوزه تولید محتوا انجام می‌دهد، مردم را از نظام مقدس جمهوری اسلامی، مایوس کرده و اعتماد مردم و سرمایه‌های اجتماعی کشور را از بین ببرد.
بابایی خاطرنشان کرد: برای مبارزه با دشمن در این عرصه‌ها و آگاه‌سازی، روشنگری و تبیین واقعیت‌ها که ارکان قدرت دشمنان به لرزه درآمده و جمهوری اسلامی ایران توانسته در دنیا بر روی پای خود بایستد و به نظام سلطه «نه» بگوید و بهای دفاع از مظلومان جهان را هم بپردازد، باید قدم برداریم.
این مسئول با بیان اینکه به لحاظ محتوا خیلی قوی هستیم، بیان کرد: در دنیا حرف ما خیلی مستند و با پشتوانه عقلی، انسانی، قرآنی و وحیانی است و ارزش‌های متعالی ما برای تمام بشریت، ستوده است که از جمله آن‌ها دفاع از مظلومین، ایستادگی و مقابله با ظالم، حرف‌های مهمی است که در همه جای دنیا خریدار دارد.
بابایی افزود: در این دوره از رویداد تولید محتوای بسیج ، آثار در چهار موضوع خواهد بود که محور اول با توجه به تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب که اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، محور دوم حمایت از کالای ایرانی و محور سوم تهدیداتی است که از جانب کمبود نیروی انسانی و جمعیت، کشور را با مشکل مواجه خواهد کرد و موضوع چهارم ایران قوی است که این مورد نیز جزء تاکیدات رهبر معظم انقلاب است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران اقتصاد مقاومتی زنجان سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران اقتصاد مقاومتی زنجان انقلاب اسلامی ایران اقتصاد مقاومتی زنجان سازمان بسیج مستضعفان تولید محتوا عرصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ­حوریه محمدی در برنامه زنده سلام خبرنگار افزود: امروز به مناسبت روز استاد و گرامیداشت مقام شامخ اساتید و تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه‌های علوم پزشکی مراسم برگزار می‌شود، و علاوه بر هفدهمین جشنواره شهید مطهری، جشنواره بیست و پنجمین همایش آموزش پزشکی و ششمین جشنواره ایده‌های نوآورانه دانشجویی­ در روزهای­ دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت در سالن همایش‌های رازی برگزار می‌شود. وی ادامه داد:­ تقدیر از اساتید نمونه براساس شاخص‌های­ ارزیابی و فرایند‌های دانش‌پژوهی­ به همت اساتید و مدیران حوزه آموزش طرح‌های خلاق و نوآورانه در زمینه آموزش اجرا می‌شود که اینها وارد یک مرحله دانشگاهی را می‌گذرانند، داوری می‌شوند و به دبیرخانه کشوری می‌آیند. محمدی اظهار کرد: داوری در حوزه های­مدیریت کلاس و بحث یاددهی، یادگیری الکترونیک، محصولات آموزشی، برنامه‌ریزی درسی­ و مدیریت آموزشیدر شش مرحله داوری در دبیرخانه­ به صورت حضوری و بعضی از مراحل به صورت مجازی با حضور خبرگان و­ اساتید صاحب‌نظر­ انجام می‌شود. دبیر هفدهمین دوره جشنواره کشوری شهید مطهری افزود:­امسال ۱۹۶ فرایند از دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد که بعد از داوری‌هایی که انجام شد از ۲۰ فرایند امروز تقدیر می‌شود. محمدی گفت: فرایند‌های دانش‌پژوهی فرایند‌هایی هستند که براساس اصول علمی و مبتنی بر شواهد علمی در دانشگاه‌ها اجرا می‌شوند که هم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم، افزایش بهره‌وری را داشته باشیم و ایجاد انگیزه کند. وی ادامه داد: امسال تلاش کردیم­ داوری‌ها را کیفی‌تر کنیم­ ­و­ ­معیارهایمان را عملیاتی‌تر در نظر بگیریم و می‌خواهیم که واقعاً این فرایند‌هایی که اجرا شده تداوم داشته باشد در دانشگاه‌ها که بتوانیم ارتقاء کیفیت آموزش را داشته باشیم. محمدی بیان کرد: امسال به مناسبت بیست و پنجمین همایش ۲۵ سوال کلیدی­ در مراسم افتتاحیه به اعضای حاضر در صحنه و مسئولان فرهنگ‌های تخصصی‌مان مطرح می‌شود تا عصر پاسخ‌های عملیاتی و کاربردی دریافت شود. وی افزود: در کنار این رویداد‌ها رویداد دانشجویی را هم داریم، ­ دانشجویان­ یک رویداد جانبی دو روزه را دارند که خودشان مدیریت می‌کنند و کارگاه و سمپوزیوم‌ها و نشست‌ها و ایده‌هایی که دارند می‌آورند و این رابطه دو طرفه شکل می‌گیرد که هم دانشجویان مشکلات و مسائلی که ممکن است اساتید با آنها در ارتباط باشند و درک کنند و هم اساتید ببینند که دانشجویان چه نیاز‌هایی دارند.

دیگر خبرها

  • آموزش علوم پزشکی از کلاس درس تا عرصه
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • آغاز رویداد دختران ایران زمین
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • آغاز اعتراضات سراسری در جهان؛ معترضان در ژاپن به میدان آمدند (فیلم)
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند