Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب، به نقل از  روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی به نقل از مهدی فولادیان، تهیه کننده «من طهران»، با نزدیک شدن به 13 آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی در این برنامه با دکتر عبدالحسین روح الامینی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس به عنوان یکی از دانشجویان پیرو خط امام پیرامون بازخوانی وقایع آن مقطع زمانی گفت و گو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فولادیان در این باره گفت: تاریخچه تسخیر سفارت آمریکا(لانه جاسوسی) و دلایل این اقدام، اسناد و مدارک بدست آمده از سفارتخانه و بررسی محتوای آن، دلایل نامگذاری حضرت امام خمینی رحمه الله از آن به عنوان انقلاب دوم، از جمله موضوعات مورد بحث خواهد بود. 

وی افزود؛ چگونگی طراحی عملیات فتح لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام و عملیاتی شدن آن، ماجرای آزاد سازی گروگان های آن، چگونگی تغییرات ماهیت آمریکا بعد از سال 1980 و نیز چرایی مقابله آمریکا با محور مقاومت از جمله مباحث مهمی است که در این گفت و گو مطرح  و به آن پاسخ داده خواهد شد.   

«من طهران» به تهیه کنندگی مهدی فولادیان و اجرای محمد باقر حیدری، 12 آبان، ساعت 21 به وقت تهران به روی آنتن شبکه العالم خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا

امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به علت بی‌اعتمادی به دولت آمریکا پرداخته بودند. ایشان منفعت‌طلبی آمریکایی‌ها را دلیل بی‌اعتمادی به آنها عنوان کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • ساخت سالن پذیرایی خیرساز ویژه زوج های جوان در گراش
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • معلمی که امام خمینی(ره) خطبه عقدش را خواند
  • شوخی جالب مولر با ستاره رئال‌مادرید: جاسوسی می‌کنی (فیلم)
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • روستایی که سهم لک‌لک‌ها شد
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • درخواست نمایندگان پارلمان اروپا برای تقویت دفاع ضد جاسوسی