Web Analytics Made Easy - Statcounter

کید کانینگهام فعلا آن بازیکنی که همه انتظار داشته اند، نبوده است.

به گزارش طرفداری، دیترویت پیستونز تیمی است که در مراسم درفت امسال پیک شماره یک را در اختیار داشت و در آن اقدام به انتخاب بازیکنی کرد که هدف آنها از برگزیدن او شروع یک فرانچایز جدید بود. کید کانینگهام، پوینت گارد ۲۰ ساله از کالج اوکلاهاما کسی است که دیترویت روی او سرمایه گذاری زیادی انجام داده و آنها امیدوار هستند که با این بازیکن، به تیمی مدعی در آینده تبدیل شوند اما شروع این پسر جوان اهل آرلینگتون اصلا چیزی که انتظارش را داشتیم نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانینگهام از هفت بازی ای که تیمش در این فصل داشته در دو بازی به میدان رفته است. در این دو بازی یک پیروزی و یک شکست نصیب پیستونز شده اما عملکرد کید کانینگهام در این دو مسابقه اصلی در حد و اندازه کسی نبوده که به عنوان پیک یک درفت انتخاب شده است.

کانینگهام در بازی برابر اورلاندو مجیک ۱۹ دقیقه به میدان رفت که حاصل آن ۲ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ اسیست بود. فیلدگل ثبت شده برای این بازیکن در این مسابقه هم تنها ۱۲.۵ درصد بود، یعنی از مجموع هشت اقدام او به امتیاز این بازیکن بازیکن فقط یک مورد موفق را به ثبت رساند و پنج از صفر، فیلدگل پرتاب های سه امتیازی این بازیکن بود. در بازی دومی که کانینگهام در ترکیب دیترویت قرار گرفت نیز اوضاع تفاوت چندانی نکرد. این بازیکن امروز برابر میلواکی باکس به میدان رفت و آمار ۶ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ اسیست را ثبت کرد. فیلدگل مجموع او ۲ از ۱۴ بوده و این بازیکن در این مسابقه ۹ پرتاب سه امتیازی ناموفق داشت که فیلدگل سه امتیازی او را در این فصل در عدد صفر نگه داشت.

در تاریخ NBA حتی در نفرات اول نیز پیک های درفت زیادی داشته ایم که هیچگاه نتوانسته اند دوران ورزشی بزرگی برای خود رقم بزنند اما این مسئله برای کید کانینگهام هنوز ثابت نشده است چرا که این بازیکن فقط دو بازی برای تیمش انجام داده و برای آشنایی بهتر با NBA و تفاوت های آن با کالج، باید زمان بگذرد تا بتوان در خصوص این بازیکن اظهارات دقیق تری داشت اما چیزی که الان مشخص است این است که کانینگهام فعلا با NBA غریبه است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!

سانز باید برای جارو نشدن بجنگد و لس آنجلس کلیپرز هم در صورت باخت، وضعیتش بسیار پیچیده خواهد شد.

طرفداری | از یکشنبه شب تا بامداد دوشنبه، ۴ بازی در جریان رقابت های فصل عادی برگزار می شود. این مطلب به منظور ایجاد محلی برای تبادل نظر کاربران ایجاد شده و پس از پایان بازی ها، آپدیت می شود.

فیلادلفیا سونی سیکسرز - نیویورک نیکس (۱-۲ به سود نیکس) ساعت ۲۰:۳۰

 

دالاس موریکس - لس آنجلس کلیپرز (۱-۲ به سود موریکس) ساعت ۲۳:۰۰

 

ایندیانا پیسرز - میلواکی باکس (۱-۲ به سود پیسرز) ساعت ۰۲:۳۰

 

فینیکس سانز - مینه سوتا تیمبروولوز (۰-۳ به سود سانز) ساعت ۰۵:۰۰

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • پیروزیمان غیرممکن شد/اصلا بازی نکردیم