Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@12:18:09 GMT

صمر مرفاوی: درست نیست برای پرسپولیس کری بخوانم

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۰۰۶۱

صمد مرفاوی شرایط استقلال را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که آبی‌پوشان همین روند را ادامه دهند

صمد مرفاوی مرب سابق استقلال درباره شرایط آبی پوشان در لیگ بیست و یکم صحبت کرد.

صمد مرفاوی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال و 3 پیروزی در 3 دیدار نخست در لیگ برتر به تسنیم گفت:

استقلال شروع خیلی خوبی در این فصل داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمع کردن امتیاز در اوایل فصل مهم است و بعدها می‌توان در کنار امتیاز گرفتن با هماهنگی بیشتر، تاکتیک‌های تیمی را در زمین پیاده کرد. خوشبختانه استقلال در امتیازگیری خوب کار کرده و از نحوه بازی کردن این تیم مشخص است که برنامه‌ دارد. روی هم رفته شرایط استقلال خوب است و باید این روند را حفظ کنند. 

مرفاوی در مورد نقاط ضعف استقلال تصریح کرد:

هر تیمی نقطه ضعف‌های خودش را دارد و درست نیست به عنوان یک استقلالی و کسی که مسائل فنی را می‌بیند، در رابطه با ضعف تیم صحبت کنم. در حال حاضر باید درباره پیشرفت تیم حرف بزنیم تا با ادامه این روند شاهد موفقیت‌های بیشتر باشیم. کادر فنی ضعف‌های تیم را شناسایی کرده و روی آن کار خواهد کرد. 

پیشکسوت تیم استقلال در رابطه با حضور همزمان سیدحسین حسینی و رشید مظاهری گفت:

برای اولین بار نیست که استقلال دو دروازه‌بان خوب دارد. استقلال تیم بزرگی است و نیاز به دو دروازه‌بان درجه یک دارد. کسی که وارد زمین می‌شود و بازی را شروع می‌کند، با تشخیص سرمربی است. اگر به تاریخ استقلال نگاه کنید، این تیم همیشه دو دروازه‌بان خوب داشته، بنابراین حضور دو دروازه‌بان درجه یک، چیز جدیدی نیست که روی آن مانور دهیم یا حساس شویم. 

مرفاوی در خصوص عملکرد مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال یادآور شد:

نمی‌خواهم درباره مدیریت صحبت کنم، چون مدیریت به مرحله‌‌ای نرسیده که برنامه طولانی مدت داشته باشد. برنامه‌ها در استقلال فعلا کوتاه مدت است و چون تیم خصوصی نشده، هر لحظه امکان تغییرات وجود دارد. 

مرفاوی در واکنش به شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک و کُری‌خوانی برخی استقلالی‌ها گفت:

به عنوان یک استقلالی درباره پرسپولیس صحبت نمی‌کنم. باید فکرم معطوف تیم خودم باشد، اینکه کُری بخوانم نه به تجربه‌ام می‌خورد نه به اخلاقم و درست نیست این کار را انجام دهم. پرسپولیس و سپاهان تیم‌های بزرگی هستند و این فصل جزو مدعیان قهرمانی خواهند بود. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم یوونتوس حریف محبوب ایرانی ها در لیگ قهرمانان اروپا گل سردار آزمون به یوونتوس (یوونتوس 4-2 زنیت) پائولو دیبالا و خوشحالی به سبک میشل پلاتینی پس از عبور از رکورد او / عکس دلبری کردن CR7 در برگامو؛ نگاه های جالب سولسشر به کریستیانو رونالدو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • نحوه درست کردن کروسان نوتلای تازه در ایتالیا (فیلم)
  • یک حاشیه کوچک، کمر استقلال و پرسپولیس را می‌شکند
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند!
  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!