Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس، نمایشگاه کاریکاتور با محوریت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار و هم‌چنین روز دانش آموز متشکل از ۵۰ اثر مجموعه آثار هنرمندان و اساتید انقلابی، از ۱۳ آبان لغایت ۲۶ آبان در محل موزه هنرهای معاصر فلسطین برپا می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایشگاه به همت انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با مشارکت موزه هنرهای معاصر فلسطین تا ۲۶ آبان همه روزه از ساعت ۱۰ الی ۱۸ (بجز ایام تعطیل) میزبان عموم علاقه‌مندان و مخاطبان خواهد بود.

آئین افتتاح نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، روز چهارشنبه ۱۲ آبان ساعت ۱۶ در محل موزه هنرهای معاصر فلسطین به نشانی خیابان طالقانی خیابان برادران مظفر شماره ۷۴ برگزار می‌شود.

کد خبر 5343065

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه کاریکاتور بنیاد فرهنگی روایت فتح موزه هنرهای معاصر فلسطین تئاتر ایران ایران درودی فیلم کوتاه کارگردان تئاتر فیلم سینمایی حضور هنر ایران در جهان سریال ایرانی موسیقی ایرانی سازمان سینمایی محمد خزاعی آلبوم موسیقی جشنواره تئاتر خياباني مريوان سازمان صداوسیما ابراهیم وحیدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل

 مهین جاودان  بیان کرد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، از صبح امروز نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

 دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته شهرستان زابل در سیستان و بلوچستان افزود: این نمایشگاه از امروز تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به مدت ۶ روز باهدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است.

 وی ادامه داد: این نمایشگاه با حضور جمعی از هنرمندان و بانوان کارآفرین شهرستان زابل به‌منظور ترویج استفاده از صنایع‌دستی، آشنایی بیشتر مردم با آنها، فاصله‌گرفتن از محصولات مشابه خارجی و حمایت از بانوان هنرمند و کارآفرین منطقه سیستان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • ماجرای داغ حمایت هنرمندانه از غزه در ونیز/غرفه ایران رسما فعال شد
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل
  • موزه آذربایجان میزبان اشیای تاریخی موزه ایران باستان در روز موزه
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران