Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:49:27 GMT

دادستان دهلران به ماجرای قطع گاز شهرستان ورود کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۰۱۹۷

دادستان دهلران به ماجرای قطع گاز شهرستان ورود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که پیش از این مسئولان شرکت گاز استان ایلام اعلام کردند گاز شهرستان دهلران به مدت سه روز قطع می‌شود، حالا قطعی گاز در این شهرستان وارد چهارمین روز خود شده است.

عدم تحقق وعده مسئولان برای وصل مجدد گاز و زمان بر شدن قطع گاز بخش‌هایی از شهرستان دهلران و عدم تحقق وعده مسئولان سبب شد دادستان دهلران به عنوان مدعی العموم به ماجرای قطعی گاز ورود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان دهلران در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته عملیات تعمیرات خط لوله گاز تا ظهر امروز به پایان می‌رسد.

بهروز جباری اظهار کرد: با توجه به وعده مسئولان مبنی بر قطعی ۷۲ ساعته گاز بخشی‌های از شهرستان و عدم تحقق وعده آنها مبنی بر حل مشکل این دادستانی به عنوان مدعی ا لعموم به موضوع ورود کرده است.

وی اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته تا ظهر امروز عملیات تعمیرات به اتمام می‌رسد و گاز وارد مخازن و لوله خط انتقال می‌شود.

جباری اظهار داشت: قطعاً با وعده‌ای که مسئولان شرکت گاز دادند امروز مشکل گاز شهرستان مرتفع خواهد شد و دادستانی به عنوان مدعی العموم تا حصول نتیجه موضوع را پیگیری می‌کند.

دادستان شهرستان دهلران تأکید کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرد، تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهند.

جباری اظهار کرد: در صورت ورود هرگونه حادثه احتمالی و ایراد خسارت به مردم و احراز سهل‌انگاری و یا قصور، دستگاه قضائی ورود خواهد کرد.

کد خبر 5343077

منبع: مهر

کلیدواژه: گاز قطعی گاز دستگاه قضایی ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه گرگان لیگ برتر فوتبال ایران ایلام پدافند غیرعامل شهرداری قم عکس استانها بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ماجرای اعتراض طلافروشان چیست؟
  • مسئولان زنجانی برای نجات پل تاریخی میربهاءالدین به خط شدند
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز