Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@19:18:36 GMT

سرور مجازی بورس با پورت ۱۰ گیگابیت اختصاصی

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۰۲۴۴

حتما تا کنون برای موفقیت در سرخطی سرورهای متعددی را تهیه کرده اید و تجربه تلخی از عدم موفقیت در سرخطی زدن کسب کرده اید و یا اگر بتازگی قصد تهیه سرور برای سرخطی زدن را دارید در این مقاله قصد تاریم تا شمارا با روش های انتخاب یک سرور مناسب برای سرخطی زدن آشنا کنیم تا از ویژگی های مهم یک سرور بورس قدرتمند و پرسرعت مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا باید به این نکته توجه کافی داشته باشید که سرور بورس تنها یک ابزار می باشد که پینگ شمارا به کارگزاری مورد نظر به 1 میلی ثانیه کاهش داده و باتوجه به سرعت بالایی که دارد فقط شانس شمارا برای موفقیت در سرخطی زدن افزایش می دهد و هیچگونه تضمینی مبنی بر موفقیت 100% وجود ندارد و کسب رتبه خوب در صف خرید وابسته به مهارت و کافی بودن ابزارهای کاربر می باشد

 .

یک سرور مجازی بورس پرسرعت باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

پورت شبکه 10 گیگابیت اختصاصی ( سرور فقط ویژه کاربری بورس باشد ) پینگ 1 میلی ثانیه به کارگزاری مورد نظر شما سخت افزار بروز از آخرین نسل استفاده از درایو پرسرعت NVMe مرکز داده مرتبط به کارگزاری شما سابقه طولانی مدت ارائه دهنده تضمین کیفیت و گارانتی

چرا سرور باید حتما مخصوص بورس باشد؟

بسیاری از ارائه دهندگان بدون در نظر گرفتن اینکه سرور بورس حتما باید مخصوص بورس ارائه شود ، اقدام به ارائه سرور مجازی ایران می کنند که این مورد باتوجه به عمومی بودن کاربری شبکه و سرورها و بدلیل شلوغ بودن و درگیر بودن پورت ها شانس کاربر را در سرخطی زدن بسیار کاهش می دهد و کاربران همیشه نمی توانند با سرعت و شرایط ثابت اقدام به استفاده از سرویس کنند و در بسیاری از موارد با کندی سرعت و حتی افزایش پینگ مواجه خواهند شد .

چه ارائه دهنده ای سرور مخصوص بورس ارائه می کند؟

شرکت قائم هاست با یک دهه تجربه در زمینه ارائه سرور های پرسرعت ( سرور مجازی و سرور اختصاصی ) با در نظر گرفتن کلیه نیاز های کاربران جهت استفاده سرخطی در بورس اقدام به ارائه سرور مجازی بورس با پورت شبکه اختصاصی با کاربری ویژه بورس نموده ، که کلیه سرورها و شبکه فقط و فقط جهت استفاده بورس بصورت کاملا مدیریت شده بدون هیچگونه کندی سرعت و مشکلات متعدد ارائه می شود.

سرور مجازی یا سرور اختصاصی برای سرخطی در بورس تهیه کنیم؟

یکی از دغدغه های مهم کاربران این است که برای افزایش شانس و موفقیت با رتبه بهتر و بالاتر سرور اختصاصی تهیه کنیم یا سرور اختصاصی ، خب طبیعتا سرورهای اختصاصی دارای هزینه بالایی هستند و هزینه بالا ممکن است باعث شود که تمام کاربران توان و قدرت تهیه این سرورها را نداشته باشند ، به همین دلیل قائم هاست با در نظر گرفتن نیاز های مرتبط با استفاده بورس سرور مجازی بورس با منابع سخت افزاری و پورت شبکه اختصاصی برگرفته از قدرتمند ترین و جدیدترین نسل سرورهای موجود را کرده که به کاربران این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه ممکن از بهترین مرکز داده های تهران اقدام به تهیه سرور با منابع اختصاصی کنند.

چرا مرکز داده مرتبط با کارگزاری حائز اهمیت است؟

یکی از مهمترین مواردی که شاید کمتر به آن توجه می شود ، عدم توجه به موقعیت مکانی کارگزاری و مرکز داده سروری که قصد تهیه آن را داریم می باشد ، عدم توجه به این مورد می تواند باعث ایجاد فاصله مکانی طولانی با سرور کارگزاری و افت پینگ و کاهش شانس موفقیت در سرخطی زدن شود ، فرض کنید سرور کارگزاری شما واقع در شمال تهران باشد و مرکز داده سروری که تهیه میکنید در حومه تهران ! ، این فاصله مکانی طولانی قطعا در کم شدن شانس موفقیت شما تأثیر خواهد گذاشت.

سخت افزار بروز و جدید چه اهمیتی برای سرخطی زدن دارد؟

حتما در هنگام خرید سرور برای استفاده بورس به نوع هارد ، پردازنده و کارت حافظه موقت سرور توجه کافی داشته باشید ، برخی از ارائه دهندگان برای سود بیشتر از سرور های استوک قدیمی استفاده میکنند که این سرورها با سخت افزار و هارد های قدیمی ارائه میشود و حتی متناسب برای میزبانی با پورت 10 گیگابیت هم نمی باشد ، عدم استفاده از درایو های سری جدید NVMe بدلیل داشتن رید و رایت پایین هارد های قدیمی قطعا در سرعت پورت شبکه تأثیر بسیار بالایی خواهد گذاشت و سرعت سرور از حد انتظار شما بسیار پایین تر خواهد بود.

پینگ 1 میلی ثانیه چرا اهمیت بالایی دارد؟

پینگ 1 میلی ثانیه نشانگر این است که سرور شما کمترین فاصله را به سرور مقصد دارد ، اما گاها بدلیل عدم آگاهی کافی برای محاسبه پینگ از ابزارهای نامرتبط مانند اسپید تست استفاده می شود که در این ابزار پینگ سرور به سرورهای داخل شبکه ای موجود در اسپید تست نمایش داده می شود و پینگ نمایش داده شده ارتباطی به کارگزاری که در آن قصد سرخطی زدن دارید را ندارد و از ابزارهای محاسبه پینگ جهت محاسبه پینگ سرور به سرور مقصد استفاده کنید.

قائم هاست همواره در تلاش است تا بهترین سرورهای مجازی و اختصاصی ، سرور ترید ، سرور بایننس و بسیاری از خدماتی که به دنبال آن هستید را با بالاترین کیفیت و پایینترین قیمت ممکن به شما ارائه کند ، تیم قائم هاست برگرفته از افراد متخصص با تحصیلات مرتبط و دانش فنی بالا بصورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل از طریق ارسال تیکت پاسخگو و آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. همین حالا جهت سوالات و مشاوره قبل از خرید از طریق پرتال قائم هاست به آدرس Portal.Qaemhost.ir اقدام به ارسال درخواست نمایید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ دهند.

تلفن تماس با قائم هاست : 77438882-021 _ 91300681_021

منبع: الف

کلیدواژه: سرور مجازی بورس سرور اختصاصی سرخطی زدن 1 میلی ثانیه پورت شبکه مرکز داده قائم هاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه با افزایش ۵۷۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۵۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۳۵۵ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • اول سلام بعد تاج‌گذاری در کاخ اختصاصی
  • پاوربانک جدید شیائومی چه قابلیتی دارد؟