Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حبیب دانش‌منش رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس بیان کرد: نخستتین رویداد شتاب فضای مجازی و کسب و کار‌های هنری، به همت مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر فاضل فرهیخته برگزار خواهد شد.

او افزود: به همت این مرکز آموزشی در محور‌های نقش هنر در توسعه و رونق اقتصادی، نرم افزار‌های مرتبط با کسب و کار‌های هنری و فضای مجازی و اقتصاد هنر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی فارس ادامه داد: اختتامیه این رویداد استارت‌آپی ۱۷ آذرماه امسال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام و ارسال ایده به این رویداد تا ۲۰ آبان ماه جاری می‌توانند به آدرس سایت ثبت ایده به نشانی http. //startup.farsuast.ir مراجعه کنند.

دانش‌منش تصریح کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای به صاحبان ایده برای راه اندازی کسب و کار، ایجاد تسهیلات لازم در گرفتن مجوز‌های تجاری سازی ایده، استقرار در مرکز نوآوری، برقرار ارتباط بین ایده پرداز و سرمایه داران از مهمترین مزایای برگزیدگان این رویداد است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علمی کاربردی فارس رویداد استارتاپی کسب و کارهای هنری کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اساس تحقیقات و نتایج به دست آمده در صورت شش ماه استفاده مستمر از این برنامه کاربردی، روشی مؤثر برای بهبود کنترل آسم و خود مراقبتی در بیماران است.

مهرداد فرزندی‌پور افزود: با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر در فن‌آوری و افزایش دسترسی به تلفن‌های هوشمند، گفت: امکان ارائه آموزش از طریق روش‌های مؤثرتر با استفاده از این تلفن‌ها، برای بیماران نیز به وجود آمده است.

وی گفت: بیماری آسم با ویزیت‌های بخش اورژانس، بستری در بیمارستان، روزهای غیبت از کار و ویزیت‌های برنامه‌ریزی نشده در مطب پزشک، هزینه‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی را به بیماران و جامعه تحمیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • رویداد ملی مساله محور «شروع» در دانشگاه کردستان آغاز شد
  • ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • ایجاد مهارت و کمک به شعار سال هدف اصلی دانشگاه علمی و کاربردی