Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز، گفت: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه سخنران مراسم یوم الله ۱۳ آبان کرج است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج،  حسن کاشانی پور  در نشست خبری که به مناسبت اعلام برنامه‌های 13 آبان در کرج برگزار شد، اظهار داشت: یوم الله 13 آبان یکی از ایام الله نظام مقدس جمهوری اسلامی است که حامل  یکی از محوری ترین پیام‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                                                                                  
وی با اشاره به اینکه در 13 آبان 3 واقعه رخ داده است، افزود:یکی از این موارد  تبعید امام خمینی( ره ) در سال 1343 است که این اقدام سبب  بیدادگری و روشنگری بود که امام از مدتها قبل شرو ع به این کار کرده بودند تا بتوانند  با سیاستگری های استکباری  آمریکا در ایران به شدت مبارزه کنند. زیرا امام  با ذلت پذیری مردم در ایران مخالف بودند. 

تجمع 13 آبان فردا در مصلای اردبیل برگزار می‌شود

مراسم یوم الله 13 آبان با رعایت ضوابط بهداشتی در استان خوزستان برگزار می‌شوداجتماع مراسم 13 آبان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود + جزئیات‌

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه امام خمینی (ره) ذلت را نپذیرفت و نگذاشت ایران زیر چکمه‌های بیگانگان له شود ، بیان کرد :  این کینه سبب شد تا آمریکا در فکر چپاول و تحقیر ایران برآمد و اولین جرقه استکباری خود را با تبعید امام(ره) توسط  رژیم شاه به دستور آمریکا بدهد.                               

کاشانی پور با اشاره به اینکه در 13 آبانماه دانش آموزانی که در دانشگاه اجتماع  کرده بودند به دستور شاه به خاک خون کشیده می‌شود که  این واقعه شدت انقلاب را بالا برد ، ادامه داد: این دشمنی تا پیروزی انقلاب و تا امروز نیز ادامه دارد و سومین  اتفاق که تسخیر لانه جاسوسی  در 13 آبان 1358 بود در این روز به وقوع پیوست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه برنامه‌های 13 آبان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شهرستان‌های استان البرز برگزار می‌شود، تصریح کرد: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه سخنران مراسم یوم الله 13 آبان کرج است.

وی با بیان اینکه   این مراسم در شهرستان فردیس با سخنرانی امام جمعه این شهرستان در مصلی،  در شهرستان نظرآباد در جوار مزار شهداری گمنام نظرآباد،در شهرستان طالقان با سخنرانی نماینده مردم در مجلس در میدان شهید فلاحی برگزار می‌شود، ادامه داد:  در چهارباغ مراسم 13 آبان با سخنرانی امام جمعه شهرستان در مدرسه شهید کمال‌یزاده  و در اشتهارد و ساوجبلاغ با شور حسینی و نوای هیهات من الذله استکبار ستیزان غیور ایرانی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی استان البرز،  گفت:نواختن زنگ استکبار ستیزی، گلباران مزار شهدای دانش آموز، اردوی یک روزه بازدید از لانه جاسوسی، نشست‌های بصیرتی و روشنگری با موضوع استکبار ستیزی از دیگر برنامه‌های این روز با شکوه در استان البرز است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس شورای هماهنگی اسلامی استان البرز مراسم یوم الله برگزار می شود 13 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود

جعفر رئیسیان زاده در این باره اظهار داشت: این برنامه با حضور تولیت معزز آستان قدس رضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران ارشد ملی و استانی، با هدف تجلیل از کارگران به عنوان ارکان اصلی تولید و تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، تدارک دیده شده است.
وی، با اشاره به اینکه این مراسم  روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه بعد از نماز مغرب و عشا در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این مراسم از ۲۵ هزار کارگر مشهدی به همراه خانواده‌هایشان تجلیل خواهد شد.
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد:مدعوین به این مراسم از طریق کارفرمایان در کارخانجات مختلف شناسایی شده‌اند به طوری که سهمیه‌ای برای تجلیل از کارگران شاغل در هر کارگاه تولیدی و مجموعه فعال در امر تولید در نظر گرفته شده است.
رئیسیان زاده  ابراز داشت: ویژه برنامه های این مراسم شامل جشن خانوادگی، اجرای سرود و نماهنگ‌های مذهبی، برنامه‌های شاد برای کودکان، سخنرانی و نور افشانی است و در پایان مراسم، غذای متبرک رضوی به خانواده‌ها اهدا خواهد شد.
وی گفت: همچنین در این برنامه از تعدادی از کارگران نمونه که در راستای تولید کار ویژه و منحصر به فردی انجام داده‌اند نیز به نمایندگی از تمامی کارگران تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد