Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سپاهان معتقد است در مورد تبلیغات محیطی باید باشگاه‌ها کارگروهی به همراه سازمان لیگ تشکیل دهند تا به نتیجه برسند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان پس از برگزاری جلسه مدیران باشگاه‌ها با مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اظها کرد: به نظرم یکی از جلسات ضروری و سازنده بود. همین که مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در کنار عزیزان حضور داشتند و مطالب باشگاه‌ها را گوش کردند در پیش‌برد فوتبال تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از جلسه راجع به مجوز حرفه‌ای بود که شاید مهم‌ترین مسائل و رویکردهای فوتبال کشور است. خوشبختانه مسیر خوبی با اساتیدی مانند آقایان مصطفوی و آل اسحاق و... آغاز شده است.

او افزود: ما اولا کمیته دائمی مجوز حرفه‌ای در باشگاه داریم. ما برای فراهم کردن مدارکمان از آبان‌ سال گذشته کمیته تشکیل دادیم و هر ماه جلسه داشتیم تا مدارک تامین شود. مستحضر هستید که پارامترهای معینی دارد. خوشبختانه ما جزو اولین باشگاه‌هایی بودیم که مجوز حرفه‌ای را دریافت کردیم. البته این یک سکوی قدم به قدم است و اگر غفلت کنیم، سال بعد به مشکل می‌خوریم.

مدیرعامل سپاهان ادامه داد: بحث مهمی هم راجع به تبلیغات محیطی باشگاه‌ها داشتیم. می‌دانید سازمان لیگ براساس آیین‌نامه و کتاب سبزی که رابطه لیگ و باشگاه‌ها را مشخص می‌کند، عمل می‌کند. اگر قرار است تغییری در فرآیندها صورت بگیرد باید فرآیند اداری‌اش را طی کند. بعضی از دوستان ایده‌های جدیدی داشتند. این دلیلی نمی‌شود که یک شبه همه چیز را عوض کنیم. ما پیشنهاد کردیم که یک مجموعه تخصصی با حضور کارشناسان باشگاه‌ها و سازمان لیگ تشکیل شود و مباحث مربوط به تبلیغات محیطی را جمع‌بندی کنند. البته شرایط اقتصادی طوری است که مسائل درآمدزایی در فوتبال را دچار تنش کرده است.

ساکت گفت: ما معتقد هستیم که هر ۱۶ تیم باید به صورت منسجم و هماهنگ جلو بروند و هم‌دیگر را حمایت کنند. من یادم است چندین سال قبل که به جی لیگ (لیگ ژاپن) دعوت شده بودیم، آن‌ها اعلام می‌کردند که ما اکثر فضای تبلیغاتی را در اختیار خود باشگاه‌ها قرار دادیم به جز تبلیغات محیطی. چون در شهرهای مختلف، تیم‌های مختلفی با توانایی‌های مختلفی حضور دارد، این‌ها را مجزا نکرده بودند و سازمان لیگ این کار را انجام می‌داد. البته حق پخش تلویزیونی بحث مهمی است که باشگاه‌ها مطالبه‌گر آن هستند. همچنین موضوع پخش‌های اینترنتی هم مطرح است. ما در سپاهان شبکه سپاهان داریم که دیدارهای تمام رده‌های سنی از آن پخش می‌شود. در حوزه اینترنت هم باید قوانین حمایتی داشته باشیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که درآمد تبلیغات محیطی در زمان حضورش در فدراسیون فوتبال شفاف بوده یا نه، توضیح داد: آن زمان مصوبه سازمان لیگ این بود که مزایده برگزار شود وبه یک کارگزار واگذار شود. یکی، دو سال است که سازمان لیگ تدبیر متفاوتی کرده است و خودش این کار را مدیریت می‌کند که بد نیست. یعنی کل پکیج را در اختیار شرکت بیرونی قرار نمی‌دهد بلکه شرکت بیرونی زیر نظر سازمان لیگ کار می‌کند و پول‌ها به حساب سازمان لیگ واریز می‌شود. به نظرم این کار خوبی است. حالا این بحث که برخی باشگاه‌ها می‌توانند درآمد بیشتری داشته باشند، مبحثی است که امروز در این جلسه قرار شد راجع به آن صحبت کنند.

مدیرعامل سپاهان بیان کرد: ما تقدیر ویژه‌ای از آقای اسکوچیچ داشتیم چون آقای اسکوچیچ، آقای هاشمیان و همه اعضای کادر فنی تیم‌ملی تعامل خوبی با باشگاه‌ها دارند و به همه ورزشگاه‌ها می‌روند. این نقطه خوب و روشنی است که با همین مسیر امیدواریم به جام جهانی صعود کنیم.

ساکت در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در جریان پرونده ویلموتس است، اظهار کرد: البته آن موقع من کارمند اداری نبودم و در قرارداد حضور نداشتم. در جریان جزئیاتش نیستم و عزیزانی که بودند این موضوع را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمدرضا ساكت تيم فوتبال سپاهان شکایت ویلموتس از فدراسیون فوتبال تبلیغات محیطی فوتبال استانی ورزشی مدیرعامل سپاهان فدراسیون فوتبال تبلیغات محیطی سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس امروز از رضا جباری و سپهر حیدری به علت اظهاراتش علیه رضا درویش مدیرعامل باشگاه شکایت کرد و به همین دلیل جباری نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. 

جباری در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که هواداران بدانند باشگاه پرسپولیس از من شکایت نکرده بلکه رضا درویش شکایت کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • واکنش رضا جباری بابت شکایت باشگاه پرسپولیس
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی