Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز اسلامی هامبورگ علاوه بر برنامه‌های مناسبتی دینی و مذهبی کلاس‌های آموزشی نیز برگزار می‌نماید. بر همین اساس کلاس‌های آنلاین ماه نوامبر ۲۰۲۱، واحد بانوان مرکز اسلامی هامبورگ اعلام شد.

به گزارش قدس آنلاین، مرکز اسلامی هامبورگ، یکی از مهمترین مراکز اسلامی در آلمان است که در سال ۱۳۳۲ شمسی (۱۹۵۳ میلادی) در شهر هامبورگ آلمان و با حمایت مالی آیت‌الله بروجردی در ابتدا با عنوان مسجد تأسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه در کل آلمان حدود ۲۲۰ مرکز اسلامی شیعه وجود دارد. در هامبورگ از میان ۵۹ مرکز اسلامی فعال، چهار مسجد و مرکز شیعی به چشم می‌خورد، ولی در میان همه‌ی مراکز اسلامی، مسجد باشکوه و پر معنویت امام علی علیه السلام مقامی ممتاز دارد. مسجد امام علی علیه السلام در ساحل در یاجدی زیبای آلستر، در خیابان شونه آوس زیشت قرار گرفته است. این خیابان یکی از خیابان‌های گران قیمت هامبورگ به شمار می‌رود که در کرانه‌ی شرقی آلستر امتداد یافته است.

این مرکز اسلامی علاوه بر برنامه‌های مناسبتی دینی و مذهبی کلاس‌های آموزشی نیز برگزار می‌نماید. بر همین اساس کلاس‌های آنلاین ماه نوامبر ۲۰۲۱، واحد بانوان مرکز اسلامی هامبورگ اعلام شد.

این کلاس‌ها در راستای تقویت علمی بانوان در مرکز اسلامی برپا و به شرح زیر است:

سه شنبه‌ها: کلاس آموزش زبان انگلیسی، مبتدی- ساعت ۱۰ الی ۱۱

سه شنبه‌ها: احکام ویژه بانوان ساعت ۱۱ الی ۱۲

چهارشنبه‌ها: تفسیر موضوعی قرآن ساعت ۱۱ الی ۱۲

پنجشنبه‌ها: یادگیری روخوانی قرآن، ساعت ۹ الی ۱۰

پنجشنبه‌ها: جز خوانی و ترجمه قرآن کریم، ساعت ۱۱ الی ۱۲

کلاسهای ویژه رده سنی بین ۹ تا ۱۴ سال

پنجشنبه‌ها: کلاس روخوانی قرآن ویژه رده سنی بین ۹ تا ۱۴ سال - ساعت ۱۷ الی ۱۸

جمعه ها: کتابخوانی کتاب «حقوق حیوانات در اسلام» از آقای دکتر تقوی «به زبان آلمانی و فارسی» ساعت ۱۱ الی ۱۲

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کلاس های آموزشی بانوان آنلاین مرکز اسلامی هامبورگ مرکز اسلامی هامبورگ ساعت ۱۱ الی ۱۲ کلاس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه یکهزار و 700 کلاس درس در استان نیمه تمام است، گفت: برای رسیدن به میانگین کشوری در سرانه فضای آموزشی، احداث پنج هزار کلاس درس در استان نیاز است.

علی مطهری، با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم، یکهزار و ۳۴ کلاس درس به فضای آموزشی استان اضافه شده است، افزود: آذربایجان‌غربی جزو چهار استان اول نیازمند گسترش فضای فیزیکی است، لذا شتاب گرفتن مدرسه سازی امری ضروری است.

مطهری،با بیان اینکه مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در مقایسه با سالهای گذشته حدود چهار برابر افزایش داشته است، اضافه کرد: شعار محوری آموزش و پرورش، تحول است و لازمه تحول، تأمین نیروی انسانی، فضا و تجهیزات آموزشی و محتواست اما از ارکان اساسی توسعه، پیشرفت و تحول در آموزش و پرورش، توسعه فضا و تجهیزات آموزشی است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان هم در این مراسم از تعهد خیرین برای ساخت ۷۷ مدرسه با ۴۱۶ کلاس درس در جشنواره خیرین مدرسه ساز امسال خبرداد و گفت: برای ساخت این تعداد کلاس درس به یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

آخوندیان افزود: در جشنواره خیرین سال ۱۴۰۱، ۸۹ مدرسه با ۴۴۵ کلاس درس و با اعتبار ۴۳۸ میلیارد تومان تحویل آموزش و پرورش شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی هم در این مراسم گفت: سرانه فضای آموزشی در استان وضعیت مناسبی ندارد و نیازمند تخصیص اعتبار برای احداث و تکمیل مدارس استان هستیم.

یاسر رهبردین افزود: تکمیل مدارس نیمه تمام اولویت استان است و تاکنون اعتبارات خوبی برای تکمیل مدارس و احداث مدارس جدید تخصیص یافته است.

وی، در ادامه خواستار توجه ویژه به استان با تخصیص اعتبارات ملی، برای احداث و تکمیل مدارس نیمه تمام شد.

در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی،مدیرکل سابق قدردانی و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود