Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@18:16:23 GMT

اجرای مرحله نهم از طرح صاعقه

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۱۰۴۵

رئیس پلیس پیشگیری از اجرای طرح مقابله با سارقان قاپ زن، جمع آوری سلاح‌های سرد غیر متعارف و برخورد با مجرمان جرائم خشن، خبر داد. خبرگزاری میزان- جلیل موقوفه ای رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: نهمین مرحله از طرح صاعقه با محوریت مقابله با سارقان قاپ زن، جمع آوری سلاح‌های سرد غیر متعارف و برخورد با مجرمان جرائم خشن در سطح تهران، اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این طرح با هدف دستگیری سارقان قاپ زن و مجرمان خشن و کاهش سرقت در سطح کلانتری‌های تهران بصورت عملیاتی اجرا شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: در این طرح ۳۹ سارق قاپ زن، ۳ سارق به عنف، ۳۰ سارق سابقه دار و ۵ اراذل و اوباش سطح دار، دستگیر شدند.   بیشتر بخوانید: دستگیری زورگیران حرفه‌ای در غرب پایتخت
وی ادامه داد:۳۰ دستگاه تلفن همراه سرقتی، ۲ قبضه قمه، ۵۴ قبضه چاقو، دو پنجه بوکس و یک سلاح جنگی نیز از جمله آلات و ادوات جرم توسط پلیس کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در ادامه با بیان اینکه در اجرای این طرح ۳۱ خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد، به شهروندان توصیه کرد: با توجه به اینکه سارقان همیشه در کمین هستند اقدامات پیشگیرانه را رعایت نمایند.
موقوفه‌ای با بیان اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: مقابله با سارقان و اجرای طرح‌های روزانه همواره در دستور کار پلیس پیشگیری است.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس پیشگیری طرح صاعقه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پیشگیری طرح صاعقه پلیس پیشگیری قاپ زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. 
وی در ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیس دو نفر از سارقان حرفه‌ای سیم و کابل فشار قوی برق شهرک عقابکوه را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند. 
فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق به ارزش ۸ میلیارد ریال اعتراف کردند. 
صادقیان در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه‌ی افراد مشکوک حساس‌تر بوده و مراتب از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • کمبود کلانتری در تهران/ کلانتری‌ها دیجیتال می‌شوند
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • صفر تا ۱۰۰ پابندهای الکترونیکی