Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فدراسیون فوتبال از بروز مشکل برای پرواز تیم ملی فوتبال کشورمان به لبنان برای رویارویی با تیم ملی فوتبال این کشور خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین شریفی پس از جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: یکی دو خبر دیدم که خبرهای حاشیه‌ای و زرد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال گفته بودند ورود ممنوع است و یکسری‌ها به جلسه راه پیدا نکردند! قرار نبود یکسری‌ها بیایند و اعلام کرده بودیم مدیران عامل باشگاه‌ها می‌توانند حضور داشته باشند. همکاران و حراست فدراسیون و سازمان لیگ تلاش کردند جلسه به بهترین کیفیت برگزار شود. باشگاهی که مدیرعامل یا نماینده‌اش حضور داشته است دلیلی ندارد نماینده اضافه‌ای از آن در جلسه شرکت کند.

وی افزود: در این جلسه، بحث واگذاری تبلیغات محیطی به خود باشگاه‌ها مطرح شد که طبیعتاً نظرات مخالف و موافق خود را داشت. سیزده مدیرعامل بین پنج تا 15 دقیقه صحبت کردند. بحث‌ها به اشتراک گذاشته شد و در نهایت خروجی جلسه این بود که کارگروه چابک‌سازی لیگ باشگاهی ایران با حضور چند مدیرعامل تقویت شوند. عزیزی‌خادم پیشنهاد داد که از بین تیم‌های پرطرفدار، تیم‌های صنعتی و بخش خصوصی یا تیم‌های پیشرو چهار نماینده انتخاب شوند تا به گروه اضافه شوند و بحث چابک‌سازی لیگ را پیش ببریم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: حتماً در فدراسیون فوتبال از این حرکت استقبال می‌کنیم. به قول معروف چه کسی از پول بدش می‌آید؟ اگر باشگاه‌ها بتوانند رقم بزرگ‌تری را محقق کنند، به گونه‌ای که منفعت عامه برای همه باشگاه‌ها لحاظ شود، در فدراسیون از این قائده استقبال می‌کنیم، اما باید با الزامات خودش، اینکه تضمین‌های لازم داده شود. اگر قرار است درآمدی محقق شود باید همه تضمین‌های مالی‌اش لحاظ شود، از آن طرف ما هم استقبال می‌کنیم. باید منتظر بمانیم نظر کارگروه چه خواهد بود.

شریفی با اشاره به دو بازی پیش رو تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر گفت: تیم ملی دو بازی خیلی مهم و سخت را در پیش دارد. شاید برخی‌ها بگویند سوریه تیم راحتی است و لبنان اسم و رسمی ندارد، اما لبنان پنج امتیاز دارد و نمی‌توانیم بگوییم حریفی از پیش باخته است. از طرفی، فدراسیون روزهای سختی را سپری می‌کند. هواپیمایی زاگرس به‌عنوان همراه پروازی تیم ملی مجوزهای لازم را برای رفتن به لبنان را ندارد. تعداد انتخاب‌های ما با اینکه با دو هواپیمایی صحبت کردیم محدود شده است و برای این دو سازمان هواپیمایی نیز مجوز صادر نشده است. در جریان دلیل صادر نشدن مجوز هواپیمایی نیستم و دوستان در سازمان هواپیمایی باید صحبت کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که شاید مسائل سیاسی کشور لبنان اجازه صدور مجوز سفر را نمی‌دهد، یادآور شد: ممکن است به خاطر شرایط سیاسی لبنان باشد، اما نمی‌توانم چیزی را تکذیب یا رد کنم. انتخاب‌های ما به شدت محدود است و قاطعانه می‌گویم به سختی می‌توانیم دو انتخاب داشته باشیم. عددهای مطرح شده به شدت عجیب و غریب است و فدراسیون فوتبال تنهاست. خواهشم از دوستان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی این است که تیم ملی را همراهی کنند. تیم ملی هواپیمای اختصاصی خودش را داشته است، اما در این راه با مشکلاتی روبه‌رو شده‌ایم و باید زودتر پرواز جایگزین را اعلام کنیم. اگر قرار باشد تیم ملی در ابتدای هفته آینده، تهران را به مقصد لبنان ترک کند، باید هر چه زودتر تکلیف این مسئله مشخص شود. آنهایی که می‌توانند کمک کنند، امروز باید کمک کنند. برای عکس یادگاری با تیم ملی همه حضور داریم، اما در این روزهای سخت و تنگدستی دوستان باید به فدراسیون و تیم ملی فوتبال کمک کنند. 

اعلام رسمی غیبت تماشاگران لبنانی در دیدار با ایران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس فدراسیون فوتبال استقبال می کنیم تیم ملی فوتبال باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان