Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@08:22:28 GMT

اولین دیدار تیم والیبال بانوان ورامین برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۱۲۳۷

اولین دیدار تیم والیبال بانوان ورامین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، احسن الله شیرکوند رئیس هیئت والیبال شهرستان ورامین ظهر امروز در خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فعالیت تیم والیبال مردان در شهر ورامین تعداد زیادی از بانوان از هیئت والیبال درخواست کردند تیم والیبال بانوان هم ایجاد شود.

وی گفت: با کمک تعدادی از علاقه مندان به والیبال و همچنین اسپانسرهای مالی بدون کمک ادارات و نهادها تیم والیبال ورامین در بخش بانوان تشکیل شد و امروز نیز اولین دیدار خودشان را در لیگ برتر والیبال خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیم مزین به نام شهید امیر معصومشاهی با کمک این خانواده محترم شهید، هیئت والیبال شهرستان و تعدادی از اسپانسرهای مالی تشکیل شده است.

شیرکوند بیان کرد: در این تیم چهار بازیکن بومی قرار دارد و دیدارهای این تیم در شهرستان ورامین برگزار خواهد شد.

وی گفت: به‌زودی برای استعدادیابی فراخوانی منتشر می شود تا بانوان علاقه مند به والیبال شناسایی شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: تیم والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فریدی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ورامین با اشاره به اینکه طی گزارشات و شکایات مردمی واصله به این اداره مبنی بر انتشار بو نامطبوع به خصوص در هنگام شب در منطقه جعفرآباد جنگل شهرستان ورامین، پس از شناسایی یک واحد آلاینده فعال توسط کارشناسان این اداره، با صدور اخطاریه‌های قانونی نسبت به غیرمجاز بودن و آلایندگی برای ادامه فعالیت این واحد اقدام شد، افزود: پس از بی توجهی مسئول واحد به اخطاریه‌های صادره، با اخذ دستور قضائی این واحد آلاینده پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به‌عمل آمد.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست هر واحد آلاینده باید پس از دریافت اخطاریه ظرف مدت زمان مشخص شده از سوی محیط زیست نسبت به توقف فعالیت آلاینده تا زمان رفع آلایندگی اقدام کند، در غیر این صورت، از ادامه فعالیت این واحدها جلوگیری می‌شود.

کد خبر 6097110

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • کابینه جنگ اسرائیل امروز تشکیل جلسه می‌دهد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم