Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در این آئین گفت: سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان با هدف شناسایی ظرفیت‌های بسیجیان در تولید محتوای دیجیتال برگزار شده است.

دامغانی اضافه کرد: بسیجیان به عنوان جهادگران در خط مقدم مبارزه با دشمنان در فضای مجازی وظیفه تبیین دستاورد‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و خنثی‌سازی دسیسه دشمنان را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه استان سمنان تصریح کرد: فضای مجازی در کنار فرصت‌ها، تیغ دولبه‌ای است که دشمنان برای تحریف دستاورد‌های انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و باید هوشیار بود و با تولید محتوای مناسب در فضای مجازی و اقناع افکار عمومی دشمن را در رسیدن به افکار شوم ناکام گذاشت.

مجتبی تجلی دبیر سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال گفت: این رویداد در سه بخش با حضور ۷۰ نفر از سراسر استان در قالب ۱۹ تیم برگزار می‌شود که نفرات برتر هر بخش به مرحله کشوری راه می‌یابند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محتوای دیجیتال فضای مجازی تولید محتوای دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!

دریافت 4 MB کد خبر 6097315

دیگر خبرها

  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • محتوای فرهنگی برای کاروان‌های حج استان سمنان تدوین شود
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولیدکنندگان محتوای مبتذل
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با تولید کنندگان محتوای مبتذل
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • اجرای طرح عملیاتی پلیس فتا برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل در فضای مجازی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی