Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایزد سیف‌الله پور، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بعد از برگزاری نشست مدیران باشگاه‌ها با روسای فدراسیون فوتبال، پیرامون تبلیغات محیطی اظهار داشت: این نشست برای روشن شدن وضعیت تبلیغات محیطی و حق پخش صدا و سیما بود. دوستان راهکار‌هایی ارائه کردند و قرار شد کارگروهی تشکیل شود که در این کارگروه نمایندگان باشگاه‌ها حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است از هفته آینده این کارگروه به صورت جدی کارش را انجام دهد و جلسه‌ای برای تبلیغات محیطی، پخش اینترنتی و حتی تبلیغات اینترنتی مسابقات فوتبال برگزار شود تا باشگاه‌ها بتوانند درآمد‌های بیشتری داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص این که آیا باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال خواستار تبلیغات محیطی به صورت جداگانه شده اند، گفت: در این نشست آجورلو درخواست کرد که تبلیغات محیطی را در اختیار بگیرد که البته موافقان و مخالفانی هم داشت. قرار شد در آن کارگروهی که اشاره کردم جمع بندی شود و اگر باشگاه استقلال می‌خواهد چنین کاری را به عهده بگیرد، تضمین هایی بدهد تا مثل گذشته که در سازمان لیگ قرارداد‌هایی منعقد شدند، اما به تعهدات عمل نشد، اتفاقات دوباره تکرار نشوند.

سیف‌الله‌پور تاکید کرد: موضع باشگاه نساجی به عنوان یکی از ۵ تیم پرهوادار فوتبال ایران، این است که حق نساجی باید بیش از این‌ها باشد. من در جلسه هم این مورد را مطرح کردم و خوشبختانه عزیزی خادم اعلام کرد که نگاه ویژه‌ای به باشگاه‌های خصوصی شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در خصوص این که خیلی از مدیران باشگاه‌ها سال گذشته نمی‌دانستند حقشان از تبلیغات محیطی سازمان لیگ چقدر است، عنوان کرد: باید به این نکته اشاره کنم که خیلی از باشگاه‌ها از ارقام اختصاص‌داده شده، مطلع بودند. این را هم اشاره کنم ما درباره رقم کلی تبلیغات محیطی اطلاعات چندانی نداشتیم، اما همان طور که اشاره کردم پیش از این پرداختی‌هایی به ما انجام شده بود.

سیف‌الله‌پور در خصوص اتفاقاتی که در جریان بازی نساجی و گل گهر بین الهامی و بنیادی‌فر رخ دادند، گفت: طبق اطلاعاتی که همکاران من از روی نیمکت ارائه کردند، بنیادی‌فر ابتدا به ساکت الهامی کارت زرد نشان داد. ما به تمام اعضای کمیته داوران و خود داوران لیگ برتری احترام می‌گذاریم، اما وقتی یک داور طی سال‌های اخیر ۴ بار یک سرمربی را با کارت قرمز جریمه می‌کند، برای آن سرمربی ذهنیت ایجاد می‌شود. الهامی دقایقی بعد از آن اتفاقات از داور مسابقه عذرخواهی کرد، اما باید پذیرفت داوران با یک سری از مربیان مهربان‌تر هستند. فشار روی کادر فنی تیم‌ها زیاد است، اما امیدوارم این اتفاقی که در بازی قبلی رخ داد، دیگر تکرار نشود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در پاسخ به سؤال یک خبرنگار مبنی بر این که چرا ادعا کرده است به دلیل عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مجوز حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر صادر نمی‌شود، اظهار داشت: حرف من این بود که وقتی کنسرت‌ها، برنامه‌های خود را در فضای بسته اجرا می‌کنند و دانشگاه‌ها راه‌اندازی شده اند، چرا مسابقات لیگ برتر در فضای باز بدون هواداران برگزار می‌شوند. این اتفاق بحث‌برانگیز است و البته ما می‌دانیم فیفا از فدراسیون خواسته ورود بانوان را آزاد کند. چندی پیش پیشنهاد کردیم به منظور تشکر از کادر درمان، خواهران به همراه خانواده‌های خود وارد استادیوم‌ها شوند و باشگاه سپاهان هم چند روز پیش این کار را انجام داد. این اقدام باعث می‌شود که جوانب اخلاقی از سوی همه در ورزشگاه‌ها رعایت شود.

بیشتر بخوانید

مربیان ما اعتبار خود را برابر استقلال زیر سئوال نمی‌برند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال نساجی مازندران مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران تبلیغات محیطی سیف الله پور باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است

آیت الله اعرافی با بیان اینکه توجه به این فرهنگ‌سازی در آمارهایی مانند تصادفات اثرگذار است، تصریح کرد: یک بخش مهم و پایه‌ای در فرهنگ‌سازی خانواده‌ها است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار رئیس پلیس راهور استان قم که در دفتر مدیر حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد، گفت: فراجا مسئولیت‌های متعدد و ترکیبی دارد که از این رو باید از آن‌ها حمایت شود. اقداماتی مانند «طرح نور» از جمله کارهای ویژه است که به عنوان حوزه از آن حمایت می‌کنیم و به طور ویژه از فعالیت های فراجا در عرصه امنیت اخلاقی تقدیر و تشکر داریم.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه کار در قم حساس، سخت و ارزشمند است، عنوان کرد: مسئله فرهنگ ترافیک در رعایت قوانین بسیار مهم است که حوزه، دانشگاه، آموزش و پرورش، خانواده و نهادهای مختلف اجتماعی در آن مسئولیت دارند.

وی با اشاره به اینکه همه باید به گونه‌ای تربیت شویم که قانون را رعایت کنیم، خاطرنشان کرد: تربیت از خانواده آغاز شده، در مدرسه به تثبیت رسیده و در ادامه در سایر نهادها تقویت می‌شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه توجه به این فرهنگ‌سازی در آمارهایی مانند تصادفات اثرگذار است، تصریح کرد: یک بخش مهم و پایه‌ای در فرهنگ‌سازی خانواده‌ها است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بخش مهم دوم آموزش و پرورش است، یادآور شد: فرهنگ‌سازی در آموزش و پرورش باید توسط معلمان و کادر مدرسه انجام شود و این جزو وظایف آن‌ها است.

امام جمعه قم با بیان اینکه باید هم‌افزایی برای کاهش آسیب‌ها صورت بگیرد، گفت: همچنین نقاط حادثه‌خیز شهری نیز باید اصلاح شده و تغییر پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ ایجاد پارکینگ نیز یک موجود مهم است، بیان کرد: باید هر مسجد و مدرسه‌ای که ساخته می‌شود در کنار آن یک پارکینگ نیز احداث شود.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های پیشرفته نیز اهمیت ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: گاهی بسیاری از مشکلات با استفاده از این فناوری‌ها حل خواهد شد.

وی افزود: مقوله راهنمایی و رانندگی یکی از نمادهای فرهنگی شهر است و از این جهت مردم و مسئولین نسبت به این موضوع باید اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با اشاره به اینکه اخلاق برخوردی ماموران راهنمایی و رانندگی نیز بسیار مهم است، گفت: همچنین اقدامات مطالعاتی، تحقیقاتی و ارزیابی نقش بسیار موثری دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • تمرینات عالیشاه و بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • آیت‌الله اعرافی: فرهنگ‌سازی در تغییر آمار تصادفات مؤثر است
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر