Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ احمد سعادتمند در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص برنامه های مصطفی آجرلو مدیریت باشگاه استقلال برای رساندن این باشگاه به درآمدهای پایدار و اینکه در گذشته چنین پلن هایی در برنامه‌های او برای درآمدزایی وجود داشت اما به خاطر برخی دعواهای مدیریتی و مانع تراشی های افرادی مانند سلطانی فر و خلیل زاده این اقدامات در آن زمان به ثمر نشست گفت: به نظر من این طور فعالیت ها می تواند بع باشگاه استقلال خیلی کمک کند و بسیار حرکات مثبتی باشد، ما اگر می‌خواهیم به دنبال درآمد پایدار بگردیم باید پیگیر همین کارها باشیم حتی فراتر یعنی به فکر احداث کمپ و هتل باشیم تا از کنار برند استقلال، درآمد پایدار برای باشگاه حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه ما بتوانیم رستوران‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تاسیس کرده و یا از طریق اپلیکیشن، تراکنش هایی را انجام بدهیم مطمئناً عواید این کارها به جیب باشگاه استقلال خواهد رفت. 

وی ادامه داد: حتی اگر شما نگاه کنید مانند اپلیکیشن هایی مثل فیلیمو که می تواند از طریق پخش سریال و فیلم به باشگاه کمک کند، این موضوعات نیز همه شدنی هستند و من به آجرلو تبریک می گویم و خدا را شکر بالاخره عزیزی آمده که به فکر اینطور درآمدزایی ها بوده و ما هم هر کمکی که از دستمان بر بیاید حاضریم انجام بدهیم چرا که سوای مواردی که شما گفتید و من هم به برخی از آنها اشاره کردم چند مورد دیگر هم وجود دارد که می‌تواند به درآمدهای پایدار برای باشگاه کمک کند که عمر خدمتی ما کفاف نداد اما به عنوان یک هوادار در کنار آجرلو هستیم و می توانیم به وی کمک کنیم و در خدمتشان هستیم. 

سعادتمند درباره اینکه در جلسه با آجرلو و همچنین در جلسه مدیران ادواری باشگاه استقلال درخصوص این مباحث با مدیریت جدید باشگاه صحبت کرده است یا خیر گفت: بله و در جلسه مدیران ادواری هم عرض کردم اگر خواستند من آمادگی دارم همه طرح های خودم را با کمال میل در اختیار بگذارم البته این طرح هایی که می‌گویم طرح هایی هستند که در باشگاه‌های بزرگ دنیا اجرایی شده و باید در باشگاه‌های بزرگ خودمان هم اجرایی شوند و بنابراین آمادگی دارم که این طرح ها را به صورت مکتوب خدمت ایشان و باشگاه استقلال ارائه بدهم. 

مدیرعامل سابق استقلال تاکید کرد: این طور موارد می‌تواند باعث ثروت و قدرت یک باشگاه شود ضمن اینکه با توجه به اینکه در تمام دنیا بیشترین درآمد باشگاه‌های حرفه‌ای از طریق حق پخش تلویزیونی حاصل می شود امیدوارم که این موضوع در دستور کار دولت و مجلس قرار گرفته و یک فکری در این خصوص بشود تا از حق پخش هم استقلال نفع ببرد. شاید سودی که در حق پخش داشته باشیم را در فروشگاه زنجیره ای نداشته باشیم اما به طور مثال تاسیس فروشگاه های زنجیره ای می‌تواند بودجه تیم‌های پایه را تامین کرده و از سوی دیگر حق پخش تلویزیونی نیز باید به این درآمدها اضافه شود تا باشگاه بتواند از پس هزینه های سنگین بر بیاید. 

سعادتمند درباره این که مصطفی آجرلو یک تنه پای کار آمد تا تبلیغات محیطی را برای باشگاه‌ها زنده کند و امروز هم جلسه‌ مهمی در این خصوص برگزار شد گفت: بله درست است و امیدوارم که تاکید ایشان روی این موضوع و حمایت همه جانبه مدیران باشگاه های دیگر باعث شود تا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال را موظف کنند تا با باشگاه ها همکاری کنند، تاکید می‌کنم که موظف کنند نه متقاعد کنند ضمن اینکه من هنوز هم روی حرف خودم در خصوص تفویض اختیار به اتحادیه باشگاه های فوتبال ایران و همچنین قانون نظام جامع باشگاه داری تاکید دارم.

هومن جعفری کد خبر: 1117233 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ برتر ایران باشگاه استقلال باشگاه ها زنجیره ای حق پخش طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاههای اجرایی استان که در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد، از تلاش‌ها و فعالیت‌های فکری و رسانه‌ای روابط‌عمومی‌های استان قدردانی و اظهار کرد: روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با افکار و تمایلات مخاطبان جامعه است.

وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی‌ها در دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی بسیار پیچیده است، تصریح کرد: زمانی می‌توانیم در تعریف روابط عمومی موفق و پویا به آن نقطه اصلی و هدف غایی دست‌یابیم که جامعه مخاطب آن سازمان را نسبت به خبرها و مطالبی که در آن بستر منتشر می‌کنیم قانع و ترغیب به پیگیری آن مطلب کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباطی یک سازمان با افکار، نگرش‌ها و تمایلات و سلائق مخاطبان خاص و عام یک جامعه است، تصریح کرد: بازخورد اقدامات سازمان به مدیران و مسوولان و از طرفی اقناع و ترغیب مخاطبان به منظور مشارکت همه جانبه و ایجاد سرمایه اجتماعی، ایجاد انگیزه و پیوند مدیران با مخاطبان است.

رمضانی با اشاره به اینکه هیچ سازمانی بدون روابط عمومی غنی و قوی، به اهداف خود نمی‌رسد، افزود: در این فضای جنگ رسانه‌ای، ادراکی و حرفه‌ای که در تمام دنیا جریان دارد اقناع سازی مخاطب تاثیر فوق‌العاده مهمی دارد و چنین رویه‌ای بسیار ماموریت سخت و از جمله رسالت بارز مسئولین روابط عمومی‌ها است.

وی امیدآفرینی، اقناع و اعتمادسازی را ازوظایف مهم روابط‌عمومی‌ها برشمرد و افزود: کار تبیینی در قالب مسئولیت روابط عمومی‌ها در نظام جمهوری اسلامی ایران به مراتب سخت‌تر از دیگر نقاط دنیا است چراکه ما نظامات رقیبی داریم که مانع از دیده‌شدن کارهای ما می‌شوند و نمی‌خواهند جامعه ما امیدوار شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان اضافه کرد: امید کلیدواژه زنده بودن و پویایی هر جامعه‌ای است اگر امید از آحاد مردم سلب شود آن جامعه به مقصد نامعلومی سوق داده می‌شود.

رمضانی یاد آور شد: جایگاه روابط عمومی‌ها باید به خوبی درک شود که متاسفانه در این زمینه ضعف‌هایی در سطح کشور و به تبع استان داریم که بایستی برطرف شود.

وی سنجش و ارزیابی عملکرد روابط عمومی‌ها توسط کارشناسان، اساتید دانشگاهی، نخبگان و صاحب نظران کارآمد در حوزه رسانه را الزامی دانست و گفت: برخی روابط عمومی‌ها در نظر خود احساس می‌کنند که خبرهایشان مخاطب دارد اما متاسفانه بسیار بی‌کیفیت، بدون مهارت و ناشیانه در حد کلمات تکراری و بسیار مبسوط و بدون توجه به عناصر خبری فقط برای رفع تکلیف، منتشر می‌کنند.

رمضانی تاکید کرد: دانش روز و تکنولوژی باید در ارتقاء عملکرد روابط عمومی‌ها بکارگیری شود و این قشر فرهیخته باید با جامعه هدف ارتباط موثر داشته و همچنین در معرفی سازمان مطلوب عمل کند.

وی در ادامه مخاطب شناسی را یکی از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی با استفاده از ابزارها و فعالیت‌های خاص حرفه‌ای به ایجاد سازش و تفاهم بین سازمان و گروه های مخاطب دست می‌یابد و از رهگذر این گونه فعالیت‌ها می‌تواند فرهنگ صحیح و پویا را تبلیغ کند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کردستان با ذکر اینکه روابط عمومی‌ها بازوان اصلی مدیران دستگاه‌ها هستند، افزود: متاسفانه امروزه روابط عمومی از رسالت واقعی خود دور شده است و باید در مورد نفوذ اجتماعی و خبرهایی که در حوزه روابط عمومی تهیه می‌شود کار آماری به صورت جدی با درنظرگرفتن کمیت و دقت انجام شود و بررسی کنیم تا پوشش این اخبار در جامعه چه میزان تاثیر گذاری داشته است.

گفتنی است، در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید، نظرات و راهکارهای اعضای جلسه پیرامون برگزاری همایش روز گرامیداشت روابط عمومی‌ها مورد بحث قرار گرفت.

این همایش یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در استاندار ی و با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6092619

دیگر خبرها

  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • علاقمندی کشور‌های آفریقایی برای بهره‌مندی از توانمندی‌های حوزه سلامت ایران
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست