Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، منابع محلی اعلام کردند جنگنده‌های متجاوز سعودی-آمریکایی طی شبانه روز اخیر ۱۸ بار شهرستان الجوبه و ۱۲ بار شهرستان صرواح را در استان مأرب بمباران کردند.

شهرستان الحزم در استان الجوف در هشت نوبت و منطقه البقع در استان صعده نیز در دو نوبت بمباران شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مهاجر آفریقایی در تیراندازی ارتش سعودی در منطقه الرقو در شهرستان منبه استان صعده شهید شد و دو شهروند نیز زخمی شدند.

یک منبع در اتاق افسران رابط در استان الحدیده گفت: متجاوزان به یمن و مزدورانشان ۱۷۴ بار توافقنامه آتش بس را در استان الحدیده نقض کردند که ایجاد استحکامات نظامی در شهرستان‌های حیس و الجبلیه، پرواز ۱۵ فروند هواپیمای جاسوسی بر فراز چند منطقه در شهر الحدیده و شهرستان‌های استان الحدیده، ۹ حمله هواپیما‌های جاسوسی به الفازه، کیلومتر شانزده و الجاح و ۳۰ مورد حملات توپخانه‌ای و ۱۱۶ مورد تیراندازی با سلاح‌های مختلف از موارد گزارش شده نقض آتش بس در این استان است.

در استان تعز نیز ده‌ها نفر از مزدوران کشته یا زخمی شدند. مزدوران سعی داشتند در جبهه الضباب پیشروی کنند که شکست خوردند.

این در حالی است که نیرو‌های یمنی در جبهه مآرب در حال پیشروی هستند و عبدالوهاب المحبشی، یکی از اعضای ارشد دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که هیچ شرطی برای متوقف کردن عملیات آزادسازی مأرب قابل قبول نیست و تنها راه این است که ائتلاف متجاوز سعودی تجاوز به یمن را متوقف کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ائتلاف سعودی جنگنده های سعودی جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند

 لیندسی گراهام سناتور آمریکایی گفت که مایل است به کاخ سفید برای دست‌یابی به «توافقی مخاطره آمیز» در راستای عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و اسرائیل کمک کند.

به گزارش ایرنا، این سناتور جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی در گفت‌وگو با شبکه خبری «سی‌ان‌ان» با بیان اینکه «زمان رو به اتمام است»، از مقامات آمریکا خواست تا وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: «اگر بتوانیم بین عربستان سعودی و [رژیم] اسرائیل به توافقی برسیم، درگیری اعراب و اسرائیل پایان خواهد یافت، برای فلسطینی‌ها امید ایجاد می شود و امنیت را برای اسرائیل فراهم می‌کند.»

گراهام همچنین اظهار کرد که دو بار درباره این موضوع با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا صحبت کرده است و در کنار آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده و جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید برای «کمک به آنها در راستای عادی‌سازی [روابط] عربستان سعودی و اسرائیل» کار کرده است.

لیندسی گراهام خطاب به کاخ سفید گفت: «اگر بتوانید این توافق را به دست آورید، فکر می‌کنم از حمایت جمهوری‌خواهان در مجلس سنای ایالات متحده برای معاهده‌ای میان عربستان سعودی و ایالات متحده برخوردار خواهید شد.»

سی‌ان‌ان پیش از این گزارش داده بود که در سفر گراهام به عربستان سعودی در اواخر ماه گذشته میلادی، او و محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا تماس گرفتند و این گفت‌وگو حدود پنج دقیقه طول کشیده است.

سی‌ان‌ان به نقل از منابع ناشناسی ادعا کرد که مذاکرات عادی‌سازی روابط [عربستان و رژیم صهیونیستی] در این تماس مورد بحث قرار نگرفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی توسط ارتش یمن + فیلم
  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه