Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:49:52 GMT

افزایش صادرات گاز روسیه به اروپا مشروط است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۱۶۲۳

افزایش صادرات گاز روسیه به اروپا مشروط است

روسیه تنها در شرایطی متعهد به افزایش صادرات گاز به روسیه است که ذخیره‌سازی‌های داخلی خود را تکمیل کند.

به گزارش برنا به نقل از  رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین به خبرنگاران گفت: بر اساس دستوری که هفته گذشته توسط ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه به گازپروم داده شد، مسکو پس از تکمیل ذخیره‌سازی‌های داخلی خود، همچنان به افزایش صادرات گاز به اروپا متعهد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پسکوف در پاسخ به این پرسش که چرا خط لوله گاز یامال - اروپا روسیه به آلمان از روز شنبه (هشتم آبان‌ماه) در حالت جریان برگشتی کار می‌کند، اظهار کرد که روسیه در حال اجرای تعهدهای خود است و حتی فراتر از آن عمل می‌کند.

شرکت گازپروم روسیه روز شنبه (هشتم آبان‌ماه) اعلام کرده بود که با وجود توقف در خدمات‌دهی خط لوله انتقال گاز یامال - اروپا از طریق لهستان به آلمان نیاز مشتریان اروپایی به گاز طبیعی را با خط لوله جایگزین تأمین می‌کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا کرملین روسیه گازپروم مسکو گاز آلمان لهستان روسیه گاز گازپروم مسکو ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه

سرهنگ اسماعیل احسان پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک می‌باشد. 

رییس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله می‌باشد. 

سرهنگ احسان پور بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد. 

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی بدلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد. 

سرهنگ احسان پور گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده بمنظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در تردد‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت نمایند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • توقف صادرات مقاطع طویل لوله و پروفیل فولادی با الزام برگشت ارز
  • افزایش ظرفیت تبادل برق با کشورهای همجوار به ٥ هزار مگاوات
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • صفحه نخست روزنامه‌های شنبه هشتم اردیبهشت ماه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • اوقات شرعی شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به افق یاسوج
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه