Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا ساکت در جلسه مدیران لیگ برتری با مسئولان فدراسیون فوتبال پیرامون تبلیغات محیطی شرکت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ساکت در خصوص این جلسه گفت:یکی از جلسات ضروری بود که باید برگزار می‌شد. مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند و مطالب و نقطه نظرات باشگاه‌ها را شنیدند. مطمئنا این امر برای پیشبرد مسائل فوتبال بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ طبق کتاب سبزی که دارد، عمل می‌کند و اگر قرار است تغییراتی ایجاد شود باید فرایند اداری طی شود.

وی ادامه داد:دوستان ایده های جدیدی داشتند، اما این نمی‌شود که بخواهیم یک روزه همه چیز را تغییر دهیم. متاسفانه مسائل اقتصادی بحث درآمدزایی در فوتبال را با مشکل روبرو کرده است و هر 16 تیم لیگ برتری باید به صورت منسجم کار را جلو ببرند و همدیگر را حمایت کنند. من یادم است که مسئولان جی لیگ ژاپن می‌گفتند تقریبا همه تبلیغات را در اختیار خود باشگاه‌ها گذاشتند غیر از تبلیغات محیطی. چون ظرفیت های شهرها و باشگاه‌ها متفاوت است و این موضوع جدا نشده بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان عنوان کرد: موضوع حق پخش تلویزیونی و اینترنتی هم وجود دارد که متاسفانه هنوز عملیاتی نشده است. ما خودمان تلویزیون اختصاصی سپاهان را داریم و خیلی از بازی‌ها را پخش می‌کنیم و امیدواریم در حوزه اینترنتی هم یک سری قوانین حمایتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بخشی از این جلسه مربوط به مجوز حرفه ای بود. این مسئله با حضور افرادی مانند مصطفوی و آل اسحاق جلو می‌رود. دوستان می‌پرسند که شما در باشگاه سپاهان چه کار کردید. ما در باشگاه یک کمیته دائمی مجوز حرفه ای داریم. ما برای اینکه مدارک و مستندات مان آماده شود از آبان ماه گذشته این کمیته را با حضور کارشناسان راه اندازی کردیم و هر ماه هم جلسات آن برگزار می‌شود. مجوز حرفه‌ای پارامترهای خاصی دارد که از قبل اعلام می‌شود. ممکن است در هر سال یکی دو پارامتر جدید اضافه شود. خوشبختانه ما جزو اولین باشگاه‌هایی بودیم که مجوز را دریافت کردیم. مجوز حرفه ای به شکلی است که اگر امسال دریافت کردید و در ادامه غفلت کردید، برای سال بعد دچار مشکل می‌شوید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه زمانی که خودتان بگویید آیا درآمدها شفاف بود یا خیر، گفت:آن زمان مصوبه سازمان لیگ این بود که به مزایده گذاشته شود و به یک کارگزار مشخص داده شود، اما یکی دو سالی است که سازمان لیگ تدبیر متفاوتی داشته و خودش این کار را مدیریت می‌کند.این کار بد نیست و درآمدها مستقیم به حساب خود سازمان ریخته می‌شود. 

وی در پایان در مورد قرارداد مارک ویلموتس که بدهی سنگینی روی دست فدراسیون گذاشته است گفت:من آن زمان در فدراسیون فوتبال حضور نداشتم و کارمند اداری نبودم، به همین دلیل در ریز جزئیات این قرارداد و پرونده نیستم. کسانی که بودند پیگیری می‌کنند و فدراسیون هم دنبال آن است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمدرضا ساکت فدراسیون فوتبال سپاهان مجوز حرفه ای باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از شروط برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس به منظور کسب مجوز حرفه‌ای پرداخت بدهی‌های خارجی و تعیین تکلیف پرونده‌هایی بود که منجر به رای صدور نهایی شده بود.

بیشتر بخوانید: AFC فوتبال ایران را رسما درجه ۲ اعلام کرد!

دیگر موضوعی که کنفدراسیون فوتبال روی آن در مورد این دو تیم ایرانی زوم کرده بود، تفکیک مالکیت بود. نامه فدراسیون فوتبال برای تفکیک مالکیت این دو باشگاه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده است.

البته نامه ارسالی و نظر کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال در مورد تیم‌های ایرانی که به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شده محرمانه است. اما بر اساس خبرهای رسیده مجوز حرفه‌ای تیم‌های استقلال و پرسپولیس از سوی این کمیته تایید شده است.

با واگذاری تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به زودی پرونده بدهی‌های دو تیم که بیشتر داخلی هستند، تعیین و تکلیف خواهد شد. هم چنین با این واگذاری مقرر شد منبعد هیچ پرونده خارجی بدون تعیین و تکلیف رها نشود. به واقع از این پس مالکان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجازه نخواهند داد مربی و بازیکن خارجی از استقلال و پرسپولیس شکایت کنند.

منبع: خبرورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228962 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات