Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال بانوان ورامین با یادآوری ترکیب جوان شاگردانش در لیگ برتر گفت: بازیکنان این تیم برای نخستین بار در لیگ برتر زنان شرکت می‌کنند.

به گزارش برنا، تیم والیبال بانوان ورامین امسال با هدایت نسرین خزانی در بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر زنان حاضر خواهد شد. این تیم تمرینات خود را از دو ماه گذشته در سالن والیبال مجموعه ورزشی آمنه در تهران پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال بانوان ورامین درباره شکل‌گیری این تیم، گفت: برای حضور در لیگ برتر فراخوانی برای جذب بازیکن داشتیم که ابتدا 300 نفر ثبت نام کردند که پس از تست‌گیری، این تعداد به 50 و نهایتا به 20 نفر اصلی رسید. تمامی این بازیکنان دختران نوجوان و جوانی هستند که متولد 80 تا 85 هستند و برای نخستین بار در لیگ برتر بازی خواهند کرد.

نسرین خزانی ادامه داد: هنوز موفق نشده‌ام حامی مالی برای تیمم پیدا کنم. طبق قوانین، حامی مالی باید باشگاه داشته باشد و همین موضوع کمی کار را سخت کرده است. با رایزنی‌های انجام شده شهرداری ورامین تا حدودی موافقت خود را برای حمایت از تیم والیبال ورامین اعلام کرده و قرار است در سالن شهرداری ورامین میزبان حریفان باشیم.

او با تاکید بر این موضوع که عاشق کار با نوجوانان و جوانان و هم‌چنین از دوستداران واقعی والیبال است، افزود: با توجه به نبود حامی مالی و کمبود بودجه قرارداد کادر فنی و بازیکنان تیم ورامین بسیار ناچیز است.

سرمربی تیم بانوان ورامین تصریح کرد: بازیکنانم جوان و سرشار از انگیزه هستند، امید دارم با توجه به شرایط، در پایان فصل جایگاه چهارم برای من و بازیکنانم باشد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» از فردا (پنج‌شنبه) آغاز می‌شود و تیم بانوان ورامین در نخستین دیدار خود میهمان مس رفسنجان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر بازی شهرداری بودجه کادر فنی و بازیکنان ایران والیبال بانوان ورامین تیم والیبال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیهبشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی برزیلی – فرانسوی تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه اسامی ۱۸ بازیکن را برای حضور در ادامه تمرینات اعلام کرد و علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک از دهم اردیبهشت تمرینات خود را به صورت جدی‌تر زیر نظر کادر فنی پیگیری کردند.

طبق برنامه قرار بود لژیونرها به محض پایان کار خود در لیگ‌های باشگاهی به جمع اردونشینان افزوده شوند و در همین راستا جواد کریمی و امیرحسین اسفندیار به محض بازگشت به تهران با نظر کادر فنی از صبح امروز به جمع ملی‌پوشان پیوستند.

میلاد عبادی‌پور هم که چهار صبح امروز وارد تهران شد، به همراه محمد بربست و امین اسماعیل‌نژاد از بعدازظهر به تمرینات ملحق خواهند شد.

علی‌اصغر مجرد هم بعدازظهر امروز به تمرینات اضافه خواهد شد و در خصوص ادامه حضورش در تمرینات توسط کادر فنی و پزشکی تصمیم‌گیری خواهد شد.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • لژیونرها به تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • ترکیب تیم ملی والیبال کامل شد/ لژیونرها آمدند
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان