Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@18:34:13 GMT

پایان عربده‌کشی اراذل و اوباش

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۱۸۴۶

پایان عربده‌کشی اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۷ شروری خبر داد که موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۷ شروری خبر داد که با همدستی یکدیگر نظم عمومی محله بهشتی را بر هم زده بودند.

بیشتر بخوانید

پایان عربده‌کشی و قدرت‌نمایی اراذل

سرهنگ جلیلیان در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: شامگاه گذشته ۲ مورد شرارت و عربده کشی توسط چندین شرور در محله بهشتی به این فرماندهی اعلام و تیم‌های مختلفی از این پلیس به محل های اعلامی اعزام و مشخص شد متهمان قبل از حضور ماموران از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان اعضای باند ۷ نفره‌ای بوده که با همکاری یکدیگر و با سر و صدا و عربده کشی موجب رعب و وحشت مردم شده اند.  

وی خاطرنشان کرد: در بررسی های پلیسی هویت سرکرده این باند و مخفیگاه وی شناسایی و مشخص شد متهم در یک خانه مجردی در باغی مخفی شده است.  

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه در عملیات‌های دیگری نیز سایر اعضای این باند و مخفیگاه آنان شناسایی شدند، افزود: پس از هماهنگی قضایی همه اعضای این باند در چند عملیات پلیسی و منسجم دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان ۵ قبضه سلاح سرد، کشف شد. 

جلیلیان تاکید کرد: پلیس با هرگونه بی نظمی با اقتدار برخورد کرده و اجازه عرض اندام به شروران و ناامن کنندگان فضای عمومی جامعه، نخواهد داد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان اراذل و اوباش شرارت پلیس دستگیری شهر ری اخبار حوادث عربده کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت باند حرفه‌ای کلاهبرداری در برخی شهرستان‌های غرب مازندران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او با اشاره به تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس آگاهی، افزود: متهمان اصلی این پرونده که دو خواهر حدودا ۴۰ تا ۵۰ سال هستند به همراه مردی حدودا ۳۷ ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصی با متهمان همکاری داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمایه گزار در بخش‌های صنعتی و تولیدی با صدور چک‌های بلامحل اقدام به خرید و فروش زمین و محصولات تولیدی و صنعتی آنان می‌کردند.

سردار مفخمی گفت: این افراد که فعالیت مجرمانه آنان اغلب در استان‌های "تهران، البرز و مازندران" به ثبت رسیده، بیش از ۲ هزار میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کردند.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگی قضائی هر سه متهم این پرونده در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان احشام در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان