Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خانه، دو دستگاه BMW و نامه ای از فیدل کاسترو مجموعه ای از دارایی های دیگو مارادونای فقید است که قرار است به دستور دادگاه، به حراج گذاشته شود.

طرفداری| مطبوعات آرژانتین خبر داده اند این حراجی ها قرار است به صورت آنلاین برگزار شود و موافقت وراث ۱۰ افسانه ای هم جلب شده است. این حراجی ها قرار است برای بازپرداخت برخی از بدهی های قهرمان اسبق جام جهانی، که حدود یک سال پیش در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۱ از دنیا رفت، برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یکی از مواردی که در حراجی خواهد بود، نامه ای از فیدل کاسترو است. زمانی که مارادونا در جزایر کارائیب اقامت داشت و به دنبال ترک اعتیادش بود و دو بار او را تا لب مرگ هم کشاند، دوستی بین او و رهبر سابق کوبا ایجاد شده بود. 

یکی از خودورهای BMW که قرار است در حراجی باشد، امضای دیگو مارادونا را روی شیشه پاک کن خود دارد و ۱۶۵ هزار دلار ارزش دارد. خانه ای که مارادونا به والدینش واگذار کرده بود، در محله ویا دیووتوی شهر بوئنس آیرس قرار دارد و یک شرکت معاملات ملکی به زودی، اقدامات مربوط به شروع حراجی آن را کلید خواهد زد. 

با اینکه قرار است برخی آیتم های خرد دیگر هم به حراج گذاشته شود، طرفداران قرار نیست موردی با ارزش معنوی و احساسی در بین آنها پیدا کنند؛ مثلا پیراهن هایی که از سوی بازیکنان دیگر به دیگو اهدا شده اند، جزو موارد حراجی نخواهند بود. 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد

اصغر بالسینی سخنگوی مرکز مبادله ارز و طلای ایران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بیست و یکمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران امروز ۹ اردیبهشت با معامله ۱۸۰ قطعه شمش یک کیلوگرمی استاندارد به پایان رسید.

او افزود: در جلسه معاملاتی امروز در دو حراج عمده و خرد، مجموعا ۲۵۰ قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد که میانگین قیمت شمش های طلای معامله شده در این روز ۴ میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان به ثبت رسید.

این مقام مسئول اظهار کرد: تاکنون با برگزاری ۲۱ حراج حضوری جمعا ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ایران معامله شده است همچنين جلسه بعدی حراج شمش طلا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • ۲۸۹۶ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله معامله شد
  • ساعت طلای مسافر تایتانیک ۹۱ میلیارد تومان در حراجی فروخته شد
  • سکه های حراجی بانک مرکزی ناخالصی دارند؟
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • سکه‌های حراجی مرکز مبادله استاندارد است؟
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • حراج پشته‌های علف مشهور «مونه»
  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏