Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@02:31:06 GMT

کشف ۱۰ راکت اتریشی در بغداد؛ خبرچین داعش دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۱۹۵۹

کشف ۱۰ راکت اتریشی در بغداد؛ خبرچین داعش دستگیر شد

به گزارش ایرنا، بیانیه پلیس فدرال عراق حاکی است که تسلیحات مذکور در منطقه «الزیتیه» واقع در جنوب شرق بغداد، کشف و توسط تیم های مهندسی و تخریب، خنثی شده است.

همزمان، هسته اطلاع رسانی امنیتی وزارت کشور عراق اعلام کرد که بر اساس اطلاعات دقیق میدانی در استان صلاح الدین، موفق به دستگیری زن تروریستی شده است که به تیم های عملیاتی داعش اطلاعات می داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندهی عملیات سامرا در صلاح الدین که تحرکات این تروریست را تحت نظر داشت مطلع شد که این عامل اطلاعاتی داعشی ها وارد منطقه «یثرب» در بخش «بلد» استان صلاح الدین شد و دفتر امنیت ملی عراق در جنوب صلاح الدین بلافاصله اقدام به بازداشت این فرد کرد.

بیانیه هسته اطلاع رسانی امنیتی عراق حاکی است که زن تروریست، اطلاعات کارکنان نیروهای امنیتی عراقی و وابستگان و افراد دارای همکاری با آنها را به داعشی ها می داد.

شایان ذکر است عملیات پاکسازی محورهای ۵ گانه ارتفاعات حمرین در استان  دیالی عراق نیز امروز در همکاری الحشد الشعبی با ارتش عراق و با استفاده از بالگردها و پهپادهای متعدد آغاز شده است.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی بغداد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی گروه تروریستی داعش عراق الحشد الشعبی بغداد صلاح الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۱۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیدر سپاهان دستگیر شد؛ تاوان توهین به زنان پرسپولیسی!

لیدر سپاهان با دستور نهادهای امنیتی دستیگر شد.

طرفداری | توهین به زنان پرسپولیسی برای لیدر سپاهان گران تمام شد.

روز گذشته یکی از لیدرهای مسن سپاهان حرف‌های عجیبی را در مورد زنان پرسپولیسی بر زبان آورد که ویدیوی آن به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد.

نهادهای امنیتی هم با پیگیری هر چه سریع این موضوع، لیدر هتاک را بازداشت کردند و او اکنون در اختیار قانون است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • لیدر سپاهان دستگیر شد؛ تاوان توهین به زنان پرسپولیسی!
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • در هاوانا صدام به من گفت فرصت تاریخی است که تمامی حقوق‌مان را از ایران پس بگیریم/ ضربتی به ایران بزنیم که تمام کره‌ی زمین صدایش را بشنود
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟