Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران میهمان تیم آلومینیوم اراک بود و در نهایت با حساب یک بر صفر به نماینده استان مرکزی باخت تا پس از ۲ پیروزی مقابل فولاد خوزستان و نساجی مازندران، اولین باخت فصل را تجربه کند.

سرخپوشان تهرانی در ۶ فصل اخیر برای بار دوم در سه هفته ابتدایی طعم تلخ باخت را چشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در لیگ نوزدهم و با هدایت گابریل کالدرون شاهد این قضیه بودیم. آنها در هفت فصلی که قهرمانی لیگ را به دست آوردند تنها در همین لیگ نوزدهم بود که در سه هفته نخست یک بار شکست را پذیرا شدند و در ۶ فصل دیگر باختی نداشتند.

آمار پرسپولیس در سه هفته نخست فصولی که قهرمانی را در لیگ برتر به دست آوردند به شرح زیر است:

لیگ اول(علی پروین) : ۵ امتیاز/ یک برد و ۲ تساوی

لیگ هفتم(افشین قطبی) : ۹ امتیاز/ سه برد

لیگ شانزدهم(برانکو ایوانکوویچ) : ۷ امتیاز/ ۲ برد و یک تساوی

لیگ هفدهم(برانکو ایوانکوویچ) : ۹ امتیاز/ سه برد

لیگ هجدهم(برانکو ایوانکوویچ) : ۷ امتیاز/ ۲ برد، یک تساوی

لیگ نوزدهم(گابریل کالدرون) : ۶ امتیاز/ ۲ برد و یک باخت

لیگ بیستم(یحیی گل‌محمدی) : ۵ امتیاز/ یک برد و ۲ تساوی

لیگ بیست و یکم(یحیی گل‌محمدی) : ۶ امتیاز/ ۲ برد و یک باخت

* پرسپولیس تنها در لیگ نوزدهم در سه هفته نخست شکست خورد و در نهایت قهرمانی را به دست آورد.

* سرخپوشان تهرانی در لیگ‌های هفتم و هفدهم تمام امتیازات را در سه هفته اول به دست آوردند.

* تیم یحیی در حال حاضر و در مقایسه با فصولی که قهرمان شد در سه هفته نخست جایگاه پنجم را به صورت مشترک با فصل نوزدهم به دست آورده است. آنها در لیگ‌های اول و بیستم پنج امتیاز را مال خود کرده بودند.

* یحیی گل‌محمدی در لیگ بیستم و در سه هفته نخست پنج امتیاز را به دست آورد و حالا با وجود اینکه یک باخت را در کارنامه داشته، یک امتیاز بیشتر به دست آورده است. او نسبت خودش با پیشرفتی یک امتیازی روبرو بوده است و با عملکرد گابریل کالدرون برابری می‌کند.

باید دید در پایان این فصل پرسپولیس در چه جایگاهی قرار خواهد گرفت. آیا ماجرای لیگ نوزدهم تکرار می‌شود یا سرنوشتی دیگر برای آنها رقم خواهد خورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر آلومینیوم اراک گابریل کالدرون آلومینیوم اراک افشین قطبی باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ علی پروین گابریل کالدرون لیگ برتر یحیی گل محمدی سه هفته نخست لیگ نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی برای برابر پرسپولیس به تمجید از کیفیت بازیکنان خودش و تیم حریف پرداخت.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: می‌دانید بازی خوبی بود برای تماشا کردن مخصوصاً در استادیوم آزادی که فضای خوبی در اینگونه مسابقات دارد. هواداران جو خیلی خوبی را در استادیوم ایجاد کردند و فکر می‌کنم باشگاهی که از این بازی سود برد استقلال بود. 

او سپس با اشاره به بازیکنان دو تیم و تمجید از کیفیت بازیکنان پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان دو تیم تلاش خوبی داشتند. پرسپولیس از نظر کیفیت بازیکنان اگر نگوییم بهترین که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و اصلا ساده نیست که این تیم را در خانه خودش شکست بدهیم. 
مورایس در ادامه به بازیکنان خودش پرداخت و اضافه کرد: تبریک می‌گویم به خاطر تلاشی که داشتند. با تمام اتفاقات و چالش‌هایی که پشت سر گذاشتیم، به بازیکنانم تبریک می‌گویم و اگر الان کلاه بر سر داشتم به احترام آن‌ها کلاه از سر برمی‌داشتم.

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه هفته‌های زیادی نمانده بیان کرد: هفته‌های زیادی باقی نمانده. آرزوی موفقیت دارم برای تیم‌هایی که می‌توانند برای قهرمانی بجنگند و تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • «توهین» میلیاردر‌های به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/«توهین» میلیاردرها به تماشاگران
  • چهار تیم «فوتبال» را ناامید کردند/ «توهین» میلیاردها به تماشاگران
  • تقسیم امتیازات شمالی‌ها و جنوبی‌ها در غدیر
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم