Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و جدید تیم فوتبال تاتنهام انگلیس که به تازگی و به جای نونو اسپریتو هدایت تیم لندنی را بر عهده گرفته است، در مصاحبه‌ای با سایت این باشگاه انگلیسی اظهار کرد: سرمربی تاتنهام شدن لذت و افتخار بزرگی است و من می‌خواهم این اعتماد را جبران کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌خواهیم فوتبال جذابی برای هوادارانمان ارائه دهیم. من فکر می‌کنم که هواداران تاتنهام شایسته داشتن یک تیم رقابت طلب و خواهان مبارزه هستند و من نیز تمام تلاش خود را خواهم کرد تا لایق حمایت آن‌ها باشم.

کونته ادامه داد: حقیقتا مدیران تاتنهام تابستان گذشته نیز با من تماس گرفتند؛ اما من با صداقت اعلام کردم به تازگی ۲ فصل مهم و سخت را با اینتر به پایان رسانده ام. صادقانه فکر می‌کردم آن مقطع، زمان مناسبی برای شروع کاری دوباره در کشور دیگری نبود. ترجیح دادم منتظر مانده و از حضور کنار خانواده لذت ببرم. تاتنهام یک باشگاه مهم در انگلیس است. باشگاه و دنیل لووی واقعا خواهان همکاری با من بودند و من فکر می‌کنم این یک فرصت بسیار خوب و باعث افتخار من است که سرمربی تاتنهام شوم. من در یک باشگاه بزرگ حضور دارم و چنین شرایطی میل به انجام کاری مهم برای هواداران این باشگاه را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید

کونته سرمربی تیم فوتبال تاتنهام شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آنتونیو کونته تاتنهام انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!

سرمربی موفق اسپانیایی بهترین درصد پیروزی در تاریخ لیگ برتر انگلیس را در اختیار دارد.

طرفداری | پپ گواردیولا به رکورد 221 برد در لیگ برتر انگلیس رسید.

دیدار تیم‌های ناتینگهام فارست و منچسترسیتی در چارچوب هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 سیتیزن‌ها به پایان رسید. منچسترسیتی که پس از ناکامی مقابل در لیگ قهرمانان اروپا به شرایط آرمانی همیشگی بازگشته، برای تکرار قهرمانی در لیگ مصمم است و انتظار لغزش آرسنال را می‌کشد.

با پیروزی منچسترسیتی مقابل ناتینگهام فارست، پپ گواردیولا به آمار تحسین‌برانگیز 221 پیروزی در 300 بازی در لیگ برتر انگلیس رسید. در تاریخ پرمیرلیگ سابقه نداشته که سرمربی‌ای پس از 300 بازی، این تعداد برد را به دست آورد. گواردیولا با اختلافی فاحش نسبت به سرمربیان نامدار تاریخ لیگ انگلیس توانسته در 73 درصد مسابقات، سیتی را به برد برساند. پس از سرمربی اسپانیایی، ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ در 300 بازی ابتدایی خود به ترتیب آمار 189 و 188 برد را به ثبت رساندند.

بیش‌ترین پیروزی به عنوان سرمربی در لیگ برتر انگلیس پس از 300 بازی ابتدایی

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • تاتنهام - آرسنال؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش زنده بازی تاتنهام و آرسنال‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و آنلاین