Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:03:50 GMT

ایمان و ایثار شهید فهمیده باعث ماندگاری او شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۲۴۳۹

ایمان و ایثار شهید فهمیده باعث ماندگاری او شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشته فهمیده در آئین استانی نواختن زنگ استکبارستیزی و گرامیداشت روز دانش آموز در مدارس فارس که همزمان با سراسر کشور در آموزشگاه دخترانه علوی ناحیه ۳ شیراز برگزار شد گفت: امیدواریم نوجوانان و دانش آموزان ما بتوانند با الهام گرفتن از نسل پر افتخار دیروز از آرمان‌های انقلاب به خوبی دفاع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهر شهید فهمیده گفت: زندگی شهید محمد حسین فهمیده را باید به ۲ بخش تقسیم کرد که که بخش دوم زندگی ایشان که نوجوانی او را تشکیل می‌دهد بر مبنای ظلم ستیزی، حق پرستی، ایمان، ایثار و علم اندوزی بوده است که همین موجب ماندگاری وی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان البرز گفت: شهید لندی و شهید حججی نماد و الگوهای نسل امروز هستند و وجود چنین عزیزانی موجب ترس و عقب نشینی دشمنان انقلاب شده است.

فهمیده افزود: جنگ امروز جنگ نرم است و همه جوانان باید با قلم و اندیشه و علم خود در این جنگ بزرگ از کشور و میهن خود دفاع کنند.

خواهر شهید فهمیده با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری خطاب به جوانان کشور گفت: در این بیانیه توصیه‌های خوبی به جوانان کشور شده است که اگر این نصایح ارزشمند را مد نظر قرار دهند یقیناً ایران فردا درخشان و سربلند خواهد بود.

کد خبر 5343276

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهید فهمیده یوم الله 13 آبان زنگ استکبارستیزی ویروس کرونا بوشهر یوم الله 13 آبان کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا گرگان لیگ برتر فوتبال ایران پدافند غیرعامل شهرداری قم ایلام بارش باران عکس استانها شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۲۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • روایت معلمی با عشق و ایثار فراوان
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد