Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@08:03:56 GMT

مقابله جدی با «سرقت» دستور کار پلیس تهران

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۲۴۷۶

 سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت از افزایش کشفیات پلیس پایتخت و مقابله جدی با سارقان و مالخران خبر داد.

 به گزارش  فارس سردار رحیمی با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و اینکه آمریکا در واقع شیطان بزرگ و ابر اهریمنی است که هدفی جز غارت و چپاول منابع انسانی، مادی و... ملت ها نداشته و ندارد و در این مسیر از هیچ جنایتی فروگذار نمی کند، اظهار داشت: آمریکا که داعیه دفاع از حقوق بشر را یدک می کشد، در حقیقت بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است تا بدان‌جا که فجیع ترین جنایت ها توسط این رژیم ددمنش علیه ملت های مظلوم به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران، امروز، سرسلسله جنبان و پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی است و فریاد مرگ بر آمریکای ملت قهرمان ایران در حقیقت نمایان گر ظلم ستیزی و ظالم ستیزی آنان است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه ملت بزرگ ایران هرگز جنایت های رژیم سفاک آمریکا را در قضایای مختلف قبل و بعد از انقلاب از کودتای 28 مرداد تا کودتای نافرجام نوژه و غیره را فراموش نخواهند کرد، گفت: آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و همواره و به انحا مختلف به دنبال دشمنی علیه مردم ما بوده است و بی رحمانه جنایت های بیشماری را علیه ملت گرانقدرمان رقم زده است.

سردار رحیمی در ادامه با تاکید بر اینکه مبارزه با سرقت باید با جدیت پیگیری شود و مقابله جدی با سارقان و مالخران باید به طور مستمر در دستور کار باشد، تصریح کرد: موضوع سرقت تبعات مادی و روانی ناخوشایندی را در جامعه برای شهروندان به دنبال دارد که ایجاب می کند به طور ویژه مقابله با این موضوع در دستور کار همه کلانتری ها و پلیس های تخصصی قرار بگیرد.

وی بیان داشت: با اقدامات و تلاش های صورت گرفته در سال جاری تا امروز در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، در بحث کشف جرم و دستگیری سارقان وضعیت بهتری داریم.

رئیس پلیس پایتخت افزود: کلانتری ها باید ماوا و ملجا مردم باشند و با سرعت، جدیت و متعهدانه به فریاد مردم برسند و به گونه ای عمل نمایند که مردم از عملکرد خوب پلیس رضایت قلبی پیدا کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حمید هداوند گفت: در پی اعلام خبر سرقت از کیف حاوی طلاجات از فردی در محدوده کلاک، مأموران کلانتری ۴۰ با حضور در صحنه، تحقیقات میدانی این پرونده را انجام و دستگیری سارقان را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی عنوان کرد: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد که شاکی این پرونده برای خرید جام طلای عتیقه به محلی در محدوده کلاک در حال حرکت بوده که سه نفر با سلاح سرد وی را تهدید و کیف شاکی پرونده را سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: کیف به سرقت برده شده حاوی تعداد زیادی سکه، ارز و شمش طلا در مجموع به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال بود.

وی بیان کرد: مأموران کلانتری با بررسی صحنه وقوع جرم و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی سارقان و مخفیگاه آنان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را دستگیر و از مخفیگاه آنان تمامی اموال مسروقه را کشف کردند.

سردار هداوند در پایان با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست معامله هرگونه عتیقه جات را که برابر قانون در کشور ممنوع است از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091334

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • ماجرای ضرب و شتم در اتوبوس BRT/ هشدار پلیس به مجرمان
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • واکنش پلیس آگاهی به فیلمبرداری مردم از صحنه جرائم
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • سرقت از مردم در پوشش کمک برای خرید بلیت مترو
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد