Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@14:30:51 GMT

نیوکاسل به دنبال جذب نیکلاس زوله

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۲۵۷۵

مدافع آلمانی باشگاه بایرن مونیخ در لیست خرید باشگاه نیوکاسل قرار دارد

نیکلاس زوله، مدافع 26 ساله بایرن مونیخ که در سال 2017 از هوفنهایم به این تیم پیوست، تاکنون نتوانسته است انتظارات را به خوبی برآورده کند و حال قصد تمدید قرارداد خود با این تیم را ندارد. 

به گزارش طرفداری، نیوکاسل به این بازیکن که در سال آینده قراردادش به اتمام می رسد و می تواند به صورت آزاد جمع باواریایی ها را ترک کند علاقه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از کریستین فالک، نمایندگان نیکلاس زوله 3 هفته پیش با نیوکاسل یونایتد مذاکره کردند و این مدافع به پروژه این باشگاه انگلیسی علاقه مند شده است. گفتنی است که بایرن مونیخ نیز ماتیاس گینتر و آنتونیو رودیگر را به عنوان جانشین زوله در نظر دارد.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم هنگ کنگ شهری است در بلژیک! / آیتم ویژه طرفداری؛ بازبینی VAR گل سردار آزمون به یوونتوس (یوونتوس 4-2 زنیت) قرارداد ژاوی با بارسلونا 2.5 ساله خواهد بود دلبری کردن CR7 در برگامو؛ نگاه های جالب سولسشر به کریستیانو رونالدو / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۲۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم

بایرن مونیخ و رئال مادرید امشب در آلیانز آرنا به مصاف هم می روند. صفحه رسمی بایرن مونیخ با انتشار ویدیویی از تقابل های تاریخی این دو تیم، به استقبال بازی حساس امشب رفته است.

دانلود (73.1MB)

دیگر خبرها

  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ حماسی‌ترین دوئل فوتبالی در اروپا / فیلم
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)