Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@22:53:11 GMT

اهدای ۱۷ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۲۹۳۲

اهدای ۱۷ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد، از ارائه ۱۷ هزار سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هفت ماهه سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال تعداد جهیزیه‌های اهدایی به ۵۰ هزار سری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، مجید ملکشاهی در مراسم اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، اظهار کرد: اهدای جهیزیه یکی از ۱۲۰ نوع خدمت این نهاد به مددجویان است که در همین راستا امیدواریم در سال جاری ۵۰ هزار سری به نوعروسان خانواده‌های تحت حمایت ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تقویت و تحکیم بنیان خانواده را بسیار مهم برشمرد و افزود: زوج‌های جوان در کنار جهیزیه و مسکن، بیش از هر خدمت دیگری نیازمند شغل هستند که در این زمینه حوزه اشتغال کمیته امداد برنامه‌های قابل توجهی را پیش‌بینی کرده است.

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد با تاکید بر ضرورت آموزش و مهارت‌افزایی خانواده‌های تحت حمایت، خاطرنشان کرد: به منظور حمایت از فرزندپروری در کنار اشتغال، طرح اشتغال خانگی برای زنان سرپرست خانوار اجرایی شده است.

در این مراسم که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت این آستان مقدس برگزار شد، تعداد ۱۱۰ سری جهیزیه و هدیه ازدواج، شامل پنج قلم کالای اساسی یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز به ارزش ۱۸ میلیارد ریال به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

منبع: مهر

کد خبر 533063

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جهیزیه اهدای جهیزیه اهدای جهیزیه به نوعروسان امداد کمیته امداد امام خمینی كميته امداد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کمیته امداد سری جهیزیه تحت حمایت هزار سری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است