Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-06@14:07:26 GMT

استقلال در مسیر رکوردی تازه

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۸۳۱۸۸

استقلال در حالی به مصاف تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز خواهد رفت که در صورت برد برابر این تیم استقلال به یکی از رکوردهای جالب تاریخ فوتبالش در لیگ حرفه ای خواهد رسید

استقلال تهران اگر برابر تیم فجر برنده شود، برای اولین بار هر 4 بازی ابتدایی خود در مسابقات فوتبال لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشته است.

به گزارش طرفداری، استقلال در بازی اول امسال هوادار را 1-0 برد، در بازی دوم برابر ذوب آهن 2-0 و در بازی سوم برابر تراکتور با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در سال 1385 در بازی اول برابر تیم فوتبال ذوب آهن 2-1 برنده شد، در بازی دوم برابر مس کرمان 1-0 به برد رسید و در بازی سوم مقابل فجر شهید سپاسی 3-2 بازی را به نفع خود پشت سرگذاشت.

استقلال در 3 برد آن سال 6 گل زده و 3 گل خورده ثبت کرد، ضمن این که در سال 85 استقلال برابر تیم های فوتبال ذوب آهن و فجر شهید سپاسی برنده شد که حالا هم ذوب آهن را برده و در صورت برد برابر فجر شهید سپاسی به نوعی تاریخ را تکرار خواهد کرد.

در سال 85 هدایت تیم فوتبال استقلال تهران بر عهده صمد مرفاوی بود که در آن مقطع 42 سال داشت و حالا فرهاد مجیدی که 45 سال دارد می تواند آماری بهتر از در استقلال از خود به جای بگذارد. استقلالی ها در صورت پیروزی در بازی برابر فجرسپاسی به چهار برد متوالی رسیده و 12 امتیازی می شوند، آن هم در حالی که هیچ گاه آبی ها به چنین رکوردی نرسیده بودند.

 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم هنگ کنگ شهری است در بلژیک! / آیتم ویژه طرفداری؛ بازبینی VAR گل سردار آزمون به یوونتوس (یوونتوس 4-2 زنیت) قرارداد ژاوی با بارسلونا 2.5 ساله خواهد بود دلبری کردن CR7 در برگامو؛ نگاه های جالب سولسشر به کریستیانو رونالدو / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • تغییرات به سود استقلال خواهد شد/ ذوب‌آهن حریف خطرناکی است
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • ترکیب سپاهان برابر استقلال خوزستان (احتمالی)
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم