Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد در امور افغانستان با هشدار در باره یک بحران انسانی در این کشور اعلام کرد در پی افزایش درگیری ها ۳.۵ میلیون نفر در اثر جنگ و ناامنی در این کشور آواره شده اند.

به گزارش ایرنا؛ براساس گزارش کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، از ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی دست‌کم ۲۷۰ هزار نفر در داخل این کشور به دلیل خشونت‌ها و ناامنی‌ها آواره شده باشند؛ رقمی که شمار کل آوارگان افغانستان را به بیش از ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون نفر می‌رساند.

خانواده‌هایی که در هفته‌های اخیر مجبور به ترک خانه‌هایشان شده‌اند، وخامت وضعیت امنیتی را دلیل اصلی فرار خود اعلام می‌کنند. بسیاری از آنها گزارش داده‌اند که علاوه بر درگیری‌های مداوم، خشونت‌های اعمال شده از سوی گروههای مسلح غیردولتی و استقرار بمب‌های دست ساز در مناطق مسکونی و جاده‌های اصلی، همچنین قطع خدمات اجتماعی و از دست دادن درآمد به دلیل افزایش ناامنی از دیگر دلایل آنها برای ترک خانه و پذیرش رنج آوارگی بوده است.

در ادامه گزارش کمیسیاریای عالی پناهندگان سازمان ملل در امور افغانستان اضافه شده است این سازمان در نظر دارد که همزمان با فصل سرما کمک های بشردوستانه در بین مردم این کشور توزیع کند.

در بخشی از این گزارش آمده است با نزدیک شدن به فصل سرما نیازهای آوارگان بیشتر شده است .

کمیسیاریای عالی پناهندگان سازمان ملل در ادامه این گزارش اضافه کرده تعدادی از اوارگان پس از چند ماه با بازگشت به خانه با تخریب سرپناه مواجه شده اند.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در ادامه این گزارش اعلام کرد این سازمان در نظر دارد در زمستان برای ۵۰۰هزار نفر که بر اثر جنگ اواره شده اند کمک می کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: عالی پناهندگان سازمان ملل سازمان ملل شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

انتهای میام

دیگر خبرها

  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • عدالت آزمونی در سازمان سنجش محقق شده است
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • استاندارد اجباری پوشاک در مسیر اجرا
  • بازدید معاون مدیر منطقه ای برنامه جهانی غذا از یزد
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • درخواست رستمی برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شرط اجرایی شدن سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟